Spotkanie z Klientami 2011
10 czerwca 2011 roku w restauracji Trzy po Trzy w Białymstoku odbyło się coroczne spotkanie z naszymi Klientami. W trakcie konferencji goście mieli okazję zapoznać się z najnowszymi funkcjonalnościami systemu XEMI, zwłaszcza w obszarze FINANSE i SPRZEDAŻ.
Po raz pierwszy mieliśmy możliwość zaprezentowania koncepcji jaką jest moduł XEMI CRM (Customer Relationship Management). Nasze najnowsze rozwiązanie zostało stworzone przede wszystkim z myślą o firmach nastawionych na budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz tych, które poszukują wsparcia w planowaniu i realizacji procesów marketingowych.
W drugiej części spotkania wzięły udział również firmy zewnętrzne takie jak ORIX Polska S.A. oraz MOTOROLA Polska Sp. z o.o. Zagadnieniami poruszanymi przez przedstawicieli tych dwóch firm były przede wszystkim proponowane możliwości finansowania projektów IT oraz innowacyjne rozwiązania mobilne Motorola.
Na zakończenie spotkania Zarząd firmy Merinosoft przedstawił plan rozwoju systemu XEMI na 2012 rok.
Zaproszeni goście po raz kolejny mogli przekonać się, że firma Merinosoft jest doświadczonym i pełnym profesjonalizmu dostawcą systemów informatycznych, nastawionym na ciągły rozwój oraz dążącym do urzeczywistnienia nawet najbardziej złożonych oczekiwań swoich Klientów.
Dziękujemy naszym Klientom za tak liczne przybycie!!!