OFERTA / Zapewnienie ciągłości biznesowej – outsourcing i serwis

Razem trzymamy rękę na pulsie

W trosce o Twój biznes świadczymy usługi wsparcia serwisowego infrastruktury informatycznej.

Stawiamy na prewencję i zapobieganie awariom, nie zapominając o przygotowaniu procedur na szybkie rozwiązywanie problemów w razie ich zaistnienia.

Porozmawiaj z doradcą

Co możesz zyskać powierzając nam swoją informatykę?

Nieprzerwalność biznesu Line

Minimalizacja ryzyka pojawienia się problemów związanych z przerwami w działaniu systemów i infrastruktury.

Wsparcie doświadczonego zespołu Line

Wydzielony dział serwisu, certyfikowani specjaliści, pewność, że Twój biznes jest w dobrych rękach.

Bezpieczeństwo Line

Korzystamy tylko ze sprawdzonych rozwiązań, projektujemy je w sposób zapewniający bezpieczeństwo danych.

Kompleksowość usług Line

Outsourcing systemów i infrastruktury, doradztwo w zakresie doboru sprzętu, serwis nawet 24/7/365

Kompetencje firmowe

  • Microsoft® Silver Certified Partner,
  • The Microsoft® Authorized Education Reseller (AER),
  • HP Business Partner,
  • IBM Member Partner,
  • CISCO Small and Midsized Business Specialization,
  • CISCO Select Certified Partner,
  • Registered Partner APC,
  • VMware Partner Network – Solution Provider Professional,
  • VEEAM SILVER PRO Partner,
  • C&C Solution Partner. Instalacja, projektowanie i możliwość objęcia gwarancją 25-letnia na okablowanie Multimedia Connect,
  • Program Partnera Biznesowego Molex Premise Networks.

Dlaczego warto skorzystać z naszego wsparcia?

Serwis i outsourcing XEMI

Jeśli nie chcesz inwestować w drogi sprzęt informatyczny i administrację architekturą serwerową, proponujemy Ci nasze systemy w chmurze (SaaS). Jest to outsourcing infrastruktury informatycznej wraz z licencjami. Obejmuje on m.in. dzierżawę systemu, dostęp do serwerów transakcyjnych, terminalowych, systemów baz danych, całodobowej usługi przetwarzania i administracji.

Pracujemy wtedy, kiedy pracują nasi klienci. W przypadku największych wymagań zespół serwisowy może pracować nawet w trybie 24/7/365.

Wykorzystujemy wypracowane i skuteczne rozwiązania technologiczne i organizacyjne, które pozwalają na uzyskanie najwyższej jakości przy ekstremalnie niskich kosztach.

Zapewnienie ciągłości działania

Nasza usługa wsparcia jest elastycznie dopasowywana do Twoich wymagań i zależna od sposobu prowadzenia przez Ciebie biznesu. Może to być pełny outsourcing IT lub częściowy w zakresie wsparcia istniejącego działu IT (wydzielone obszary IT, których utrzymanie jest bardziej opłacalne i zasadne, przekazane do obsługi przez MERINOSOFT).
Mamy wiele przykładów, gdzie z powodzeniem, wspólnie z działem IT klienta, w uzupełniających się obszarach, pracujemy nad utrzymaniem ciągłości biznesowej infrastruktury informatycznej. Skontaktuj się z nami.

Infrastruktura

Przy wyborze sprzętu kierujemy się wieloletnim doświadczeniem zebranym podczas świadczenia usług serwisowych. Dzięki temu możemy proponować Tobie sprawdzone urządzenia, które będą służyły Ci bezawaryjnie przez lata.
Spośród szerokiej oferty produktów dostępnych na rynku wybieramy te, które są: profesjonalne, niezawodne, oryginalne, mają dobre warunki gwarancji, sprawdzone przez nas i naszych Klientów.
KOMPLEKSOWOŚĆ USŁUG:
• rozpoznanie problemu,
• przygotowanie niezbędnych narzędzi,
• realizacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem.

Wsparcie HelpDesk

W ramach usługi zajmujemy się wsparciem użytkowników (Help Desk), naprawami oraz doradztwem na temat koniecznych zmian i ewentualnych inwestycji w sprzęt. Nasi specjaliści dbają o właściwą i sprawną eksploatację m.in. domeny Active Directory, serwerów, macierzy, środowisk wirtualnych Vmware i Hyper-V, systemów backupu, stacji roboczych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń sieci LAN i WAN, WIFI, łączy internetowych, systemów bezpieczeństwa.
W celu podniesienia jakości i optymalizacji usług, tam gdzie jest to możliwe wykorzystujemy wsparcie telefoniczne i dostęp zdalny z wykorzystaniem połączeń internetowych. Udostępniamy Ci specjalny portal komunikacyjny do obsługi zgłoszeń. Każdemu zgłoszonemu problemowi przydzielany jest odrębny identyfikator. Po rozwiązaniu problemu informujemy Cię o sposobie rozwiązania problemu, a Ty masz możliwość oceny jakości obsługi.

Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?

Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.

Element Producenci i dystrybutorzy Element Serwis maszyn i urządzeń Element Uczelnie wyższe Element Handel hurtowy Element Biura rachunkowe Element Wydawnictwa Element Handel detaliczny Element Przedsiębiorstwa komunalne Element Spółdzielnie Społem

Certyfikaty

Ochrona dla MŚP | ESET

Uzyskaj odpowiedni poziom ochrony dostosowany do Twoich potrzeb. Chroń swoją organizację przed oprogramowaniem ransomware, atakami phishing, zagrożeniami zero-day i atakami ukierunkowanymi dzięki chmurowej platformie ESET PROTECT. Ciesz się zautomatyzowaną, kompleksową ochroną – od stacji roboczych po inne potencjalne wektory zagrożeń, w tym telefony komórkowe, pocztę e-mail, aplikacje internetowe i chmurowe.

Innowacyjne zabezpieczenia cyfrowe nowej generacji dla biznesu

SPRAWDŹ

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.