Co możesz zyskać dzięki XEMI SERWIS?
- Skrócenie czasu wykonania usługi
- Efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń
- Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie
- Pełna kontrola działań pracowników serwisu
- Kontrola stanów magazynowych
- Wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń
- Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej
- Wiedza na wyciągnięcie ręki, wszędzie tam gdzie jej potrzebujesz
- Proste raportowanie
- Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek
Poznaj funkcje XEMI SERWIS dla małych firm
Wizyta serwisowa bez stosu dokumentacji
Aplikacja mobilna XEMI SERWIS działa zarówno online jak i offline. To proste narzędzie pracy dla serwisantów działających w terenie, umożliwiające terminową i dokładną realizację zleceń.
KATALOG KONTRAHENCI
Aplikacja zapewnia szybki wgląd do najbardziej istotnych danych o kontrahentach tj. ich adresów, kontaktów oraz informacji technicznych o urządzeniach. Jej ogromną zaletą jest możliwość opatrzenia danego kontrahenta GPS-em, co ułatwia serwisantom dotarcie na miejsce awarii.
BAZA WIEDZY
Umożliwia umieszczenie w jednym miejscu dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z kontrahentami.
KALENDARZ
Wygodny i prosty sposób na planowanie prac serwisowych przez przełożonego, bez ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia.
PROTOKOŁY SERWISOWE
System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Daje opcje rejestracji ilości zużytych materiałów, czasu wykonania usługi, a nawet zamieszczenie dokumentacji fotograficznej. Całość protokołu może zostać zwieńczona podpisem na ekranie urządzenia mobilnego.
MAGAZYN
System pozwala na stworzenie magazynu dla serwisanta. Dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz na wystawienie poprawnej faktury na koniec wykonanych prac.
CHECKLISTY
Pozwalają na określenie przez osobę zarządzającą ilości i rodzaju zadań do wykonania podczas danego zlecenia. Jest to niezbędna funkcja do zachowania porządku w pracy i sprawdzania realizacji jej kolejnych etapów.
KOMUNIKATOR
Umożliwia szybki kontakt między pracownikiem a przełożonym.
PRACA ONLINE I OFFLINE
Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Praca offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań.
Korzyści dla menedżerów
Prostota tworzenia i przypisywania zleceń pracownikom serwisu. Kompletna wiedza o zrealizowanych pracach, jakości obsługi, popularnych problemach czy rentowności poszczególnych zleceń.
RÓŻNORODNOŚĆ KONFIGURACJI
Ogromny wachlarz możliwości, które daje system XEMI SERWIS pozwala na lepszą współpracę, co w konsekwencji daje lepsze wyniki i satysfakcję klienta. W panelu www kierownik serwisu może definiować rozmaite parametry m.in.: umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń, godziny obsługi poszczególnych kontrahentów, asortyment, zlecenia oraz ich stany i priorytety, wizyty, protokoły, listy kontrolne.
PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW
Kierownik zespołu po otrzymaniu zgłoszenia przypisuje jego wykonanie konkretnej osobie. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest oszacowanie czasu pracy serwisanta.
BIEŻĄCA KONTROLA
Kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp zaplanowanych prac wykonywanych przez pracowników. Ponadto jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia serwisowe. Taka kontrola działań prowadzonych wokół zlecenia pozwala na profesjonalne i rzetelne jego zrealizowanie na każdym z etapów.
RAPORTY
Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.
DOSTĘP 24/7/365
Niezależnie od miejsca czy pory dnia aplikacja gwarantuje stały dostęp i kontrolę realizowanych działań.
Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?
Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.
wdrożenia
od
użytkownika
Już od
miesięcznie
Jak pracujemy?
Towarzyszymy firmom na każdym etapie wdrożenia. Partnerskie relacje z naszymi klientami budujemy poprzez wiedzę, doświadczenie i zaufanie. Dowodem na to jest ponad 500 zrealizowanych projektów. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami.
Poznajemy
W toku analizy przedwdrożeniowej poznajemy Twoją firmę. Identyfikujemy potrzeby, analizujemy metody pracy. Wspólnie znajdujemy najbardziej optymalne rozwiązanie. To niezwykle ważny element, który realizujemy w najmniejszym szczególe, dążąc do zredukowania ryzyka pojawienia się nieporozumień w kolejnych etapach naszej współpracy. Dzięki temu cały proces wdrożenia przebiega płynnie i bez komplikacji, a Ty oszczędzasz czas i nie angażujesz swoich zasobów w nieprzemyślane operacje.
Dopasowujemy
Korzystając z zebranych informacji, wypracowujemy rozwiązanie dopasowane do specyfiki działalności Twojej firmy. Nie wdrażamy za wszelką cenę wszystkich naszych modułów. XEMI wspiera Twój biznes w obszarach, w których tego wsparcia potrzebujesz. Systemy XEMI są elastyczne. W każdym momencie możemy je rozbudować o kolejne moduły i aplikacje.
Testujemy
Finalnie wdrażamy dopracowane i sprawdzone rozwiązania. Nie wszystko to co sprawdza się w innych firmach będzie odpowiednie dla Ciebie. Niektóre elementy mogą wymagać rozszerzenia, opracowania innej metodyki, więc wymagają też zweryfikowania pod kątem poprawności działania.
Wdrażamy
Gotowe rozwiązanie wdrażamy w Twojej firmie. Szkolimy i przygotowujemy do pracy z systemem Twoich pracowników oraz trzymamy rękę na pulsie podczas pierwszych dni funkcjonowania.
Wspieramy
Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.
Opinie naszych klientów
Cennik
WARIANT 1
do 5 użytkowników
URUCHOMIENIE
690 PLN
jednorazowo
UŻYTKOWANIE
349 PLN
miesięcznie
WARIANT 2
do 10 użytkowników
URUCHOMIENIE
990 PLN
jednorazowo
UŻYTKOWANIE
590 PLN
miesięcznie
WARIANT 3
powyżej 10 użytkowników
URUCHOMIENIE
990 PLN
jednorazowo
UŻYTKOWANIE
590 PLN / miesięcznie
+ 49 PLN / miesięcznie za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 10
25GB bez dodatkowych kosztów
Dodatkowe opłaty:
> 25GB od 100 PLN
konsultacje i wsparcie 1h – 240 PLN
aktywacja i dezaktywacja użytkownika – 240 PLN
Zobacz case study wybranych wdrożeń
XEMI SERWIS
Wdrożenie XEMI SERWIS w firmie zajmującej się naprawą klimatyzacji i wentylacji
Zaufali nam
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer
Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie
Często zadawane pytania
Jak długo trwa wdrożenie XEMI SERWIS dla małych firm?
Czas wdrożenia systemu XEMI SERWIS dla małych firm wynosi około 7 dni roboczych.
Jaka jest minimalna ilość użytkowników XEMI SERWIS dla małych firm?
XEMI SERWIS możemy wdrożyć już od 1 użytkownika.
Jakie są różnice między XEMI SERWIS a XEMI SERWIS dla małych firm?
XEMI SERWIS posiada rozszerzone funkcje (np. narzędziownia, nieobecności, tworzenie brygad serwisowych, zaś XEMI SERWIS dmf wyposażony jest w podstawowe funkcje. XEMI SERWIS możemy dopasować do specyfiki Twojej firmy, XEMI SERWIS dmf to standardowa propozycja, bez możliwości wprowadzania modyfikacji. W przypadku XEMI SERWIS możliwa jest integracja z innymi systemami działającymi w Twojej firmie, XEMI SERWIS dmf działa samodzielnie. W przypadku XEMI SERWIS możemy opracować dedykowane raporty generowane z danych zawartych w systemie, w XEMI SERWIS dmf mamy do czynienia z podstawowymi, gotowymi zestawieniami. Koszt wdrożenia XEMI SERWIS określamy po wstępnej analizie, XEMI SERWIS dmf oferujemy według cennika dostępnego na stronie www.xemi.pl. Rozwiązania indywidualnie dopasowane są z reguły bardziej kosztowne. Wdrożenie XEMI SERWIS dmf trwa około 7 dni, wdrożenie XEMI SERWIS trwa trochę dłużej (>7 dni, średnio 2 miesiące).
Czy możliwa jest integracja XEMI SERWIS dla małych firm z systemami zewnętrznymi?
XEMI SERWIS dla małych firm to proste, gotowe do wdrożenia rozwiązanie, obsługujące podstawowe procesy serwisowe. Nie jest integrowane z systemami zewnętrznymi. Jeśli już wiesz, że szukasz systemu dopasowanego do specyficznych potrzeb Twojej firmy oraz chcesz, by system ten był zintegrowany z innymi, z których już korzystasz, sprawdź XEMI SERWIS i umów się z nami na niezobowiązujący pokaz i rozmowę na temat Twoich potrzeb.