Zarządzaj utrzymaniem ruchu

Znów minął termin przeglądu? Maszyna nie działa? Produkcja wstrzymana?

XEMI CMMS wspiera zarządzanie działami technicznymi oraz podległymi urządzeniami. Dzięki automatycznym powiadomieniom skraca czas reakcji na zaistniałe awarie. Co więcej, ułatwia planowanie, nadzorowanie prac, raportowanie i szacowanie wskaźników MTBF, MTTR, MTTF.

Porozmawiaj z doradcą

Co możesz zyskać dzięki XEMI CMMS?

  • Zapewnienie ciągłości działania firmy dzięki szybszym reakcjom na awarie
  • Efektywne zarządzanie pracownikami działu utrzymania ruchu
  • Delegowanie zadań za pomocą kilku kliknięć;
  • Dostęp do danych będących bazą do analizowania awaryjności maszyn i urządzeń
  • Pełna wiedza na temat realizacji prac naprawczych i prewencyjnych
  • Wzrost bezpieczeństwa pracy
  • Dostęp do informacji z każdego miejsca i o każdej porze

Poznaj funkcje XEMI CMMS

XEMI CMMS APLIKACJA ZARZĄDCZA XEMI CMMS APLIKACJA MOBILNA
XEMI CMMS APLIKACJA ZARZĄDCZA

Centrum dowodzenia działem technicznym

Postaw na prewencję a nie leczenie. Zarządzaj sprawnością maszyn, planuj przeglądy i trzymaj rękę na pulsie by zapobiegać awariom i przestojom produkcyjnym.

dokumenty, pliki

ZGŁOSZENIA

Czy wśród natłoku pracy zdarzyło się, że jakieś zgłoszenie nie zostało odnotowane? Z aplikacją XEMI CMMS nie ma takiej możliwości, ponieważ trafiają do niej informacje z różnych źródeł m.in. telefonów, e-maili, portali dedykowanych do zgłaszania usterek, infokiosków znajdujących się na halach produkcyjnych, czy sygnałów alarmowych maszyn.

BIEŻĄCA KONTROLA

Kierownik działu utrzymania ruchu na bieżąco kontroluje pracę swoich podwładnych. Ma możliwość sprawdzenia, kto jest odpowiedzialny za dane zadanie, monitorowania etapu prac, a także zweryfikowania, jakie materiały zostały wykorzystane.

PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW

Kierownik działu utrzymania ruchu przypisuje zlecenie konkretnemu pracownikowi lub tworzy brygadę serwisową, odpowiedzialną za jego wykonanie.

HISTORIA NAPRAW URZĄDZEŃ I PRZEGLĄDY

Dzięki dostępowi do historii napraw danego urządzenia system umożliwia analizę najczęstszych awarii, a co za tym idzie podejmowania skutecznych działań prewencyjnych.
Opcja planowania i powiadamiania o zbliżających się przeglądach pozwala zadbać o żywotność maszyn i urządzeń, co ma wpływ na zapewnienie ciągłości działania Twojej firmy.

OBIEKTY

Wszystkie podstawowe dane obiektu tj. adresy, osoby za niego odpowiedzialne, metryki podstawowych parametrów w jednym miejscu. Ponadto możliwość opatrzenia obiektu GPS-em ułatwia dotarcie do miejsca awarii.

RÓŻNORODNOŚĆ KONFIGURACJI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW

W panelu www kierownika dostępny jest wachlarz możliwości definiowania parametrów min.:
• stanów oraz priorytetów zleceń i protokołów,
• list kontrolnych,
• umów i przypisanych do nich maszyn i urządzeń,
• bazy wiedzy.

NARZĘDZIOWNIA

Moduł Narzędziownia pozwala na sprawdzenie, gdzie i w czyim posiadaniu w danej chwili jest konkretne narzędzie oraz informuje o najbliższym jego przeglądzie.

MAGAZYN

System daje możliwość stworzenia magazynu centralnego lub dla konkretnego serwisanta. Rozwiązanie to pozwala na monitorowanie stanów magazynowych, a dzięki integracji z ERP możliwe jest rejestrowanie zużytych materiałów na dokumencie magazynowym i fakturze.

RAPORTY/ANALIZY

XEMI CMMS daje możliwość badania stanu realizacji serwisów, przeglądów, ich terminowości i poprawności wykonania zgodnie z SLA. Dane, które są wprowadzane, umożliwiają kierownictwu przeanalizowanie wyników prac, na podstawie których mogą oszacować rentowność kontraktów serwisowych, lub podjąć odpowiednie działania względem maszyn i urządzeń.

DOSTĘP 24/7/365

Aplikacja w formie panelu www pozwala na ciągły dostęp do danych z dowolnego miejsca, a tym samym daje możliwość ciągłego monitorowania prac.

XEMI CMMS APLIKACJA MOBILNA

Wygodne narzędzie pracy dla Twojego działu technicznego

Prosta w użyciu aplikacja mobilna działająca na smartfonach i tabletach. Działa w każdych warunkach zarówno online jak i offline.

PROTOKOŁY SERWISOWE

Serwisant, który pracuje z aplikacją, dokumentuje całość swoich prac poprzez sporządzenie protokołu. Rejestruje ilość zużytych części, czas pracy, jak również robi dokumentację fotograficzną. Osoba odbierająca pracę może podpisać protokół na urządzeniu serwisanta.

CHECKLISTY

Przypisana do konkretnego urządzenia lub akcji serwisowej lista kontrolna pozwala na dokładną realizację zlecenia bez pominięcia żadnego z etapów.

BAZA WIEDZY

Miejsce do przechowywania elektronicznych wersji instrukcji i dokumentacji technicznej. Dzięki czemu przebywający w miejscu awarii pracownik ma do nich ciągły dostęp.

KALENDARZ

Źródło informacji o przypisanych zleceniach, które pozwala na elastyczne i efektywne planowanie własnej pracy.

PRACA ONLINE I OFFLINE NA URZĄDZENIU MOBILNYM

Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Dostęp offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych prac, a wykorzystanie urządzeń mobilnych pozwala na sprawne poruszanie się w miejscu awarii i rejestrowanie pracy w systemie.

Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?

Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.

Element Producenci i dystrybutorzy Element Serwis maszyn i urządzeń Element Uczelnie wyższe Element Handel hurtowy Element Biura rachunkowe Element Wydawnictwa Element Handel detaliczny Element Przedsiębiorstwa komunalne Element Spółdzielnie Społem
Wheels

modułów wspierających biznes

Wheels

Ponad

firm korzysta z naszego systemu

Wheels

Ponad

pracowników jest zarządzanych przez nasz system

Jak pracujemy?

Towarzyszymy firmom na każdym etapie wdrożenia. Partnerskie relacje z naszymi klientami budujemy poprzez wiedzę, doświadczenie i zaufanie. Dowodem na to jest ponad 500 zrealizowanych projektów. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami.

Poznajemy

W toku analizy przedwdrożeniowej poznajemy Twoją firmę. Identyfikujemy potrzeby, analizujemy metody pracy. Wspólnie znajdujemy najbardziej optymalne rozwiązanie. To niezwykle ważny element, który realizujemy w najmniejszym szczególe, dążąc do zredukowania ryzyka pojawienia się nieporozumień w kolejnych etapach naszej współpracy. Dzięki temu cały proces wdrożenia przebiega płynnie i bez komplikacji, a Ty oszczędzasz czas i nie angażujesz swoich zasobów w nieprzemyślane operacje.

Dopasowujemy

Korzystając z zebranych informacji, wypracowujemy rozwiązanie dopasowane do specyfiki działalności Twojej firmy. Nie wdrażamy za wszelką cenę wszystkich naszych modułów. XEMI wspiera Twój biznes w obszarach, w których tego wsparcia potrzebujesz. Systemy XEMI są elastyczne. W każdym momencie możemy je rozbudować o kolejne moduły i aplikacje.

Testujemy

Finalnie wdrażamy dopracowane i sprawdzone rozwiązania. Nie wszystko to co sprawdza się w innych firmach będzie odpowiednie dla Ciebie. Niektóre elementy mogą wymagać rozszerzenia, opracowania innej metodyki, więc wymagają też zweryfikowania pod kątem poprawności działania.

Wdrażamy

Gotowe rozwiązanie wdrażamy w Twojej firmie. Szkolimy i przygotowujemy do pracy z systemem Twoich pracowników oraz trzymamy rękę na pulsie podczas pierwszych dni funkcjonowania.

Wspieramy

Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.

Porozmawiaj z naszym konsultantem

Zaufali nam

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.