Co możesz zyskać dzięki XEMI SERWIS?
- Skrócenie czasu od zgłoszenia przez wykonanie usługi, aż do wystawienia faktury
- Efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń
- Pełna kontrola działań pracowników serwisu
- Optymalizacja stanów magazynowych (integracja z systemem ERP)
- Wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń
- Obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej
- Wiedza na wyciągnięcie ręki, wszędzie tam, gdzie jej potrzebujesz
- Bogate możliwości raportowania
- Zmniejszenie ilość błędów i pomyłek
Funkcje XEMI SERWIS, które pomogą Tobie w codziennej pracy
Aplikacja mobilna dla serwisantów
Aplikacja mobilna na smartfony i tablety, która działa zarówno online jak i offline. Narzędzie, które ułatwia pracę. Pozwala skupić uwagę na realizowanym zleceniu, a nie na tworzeniu papierowej dokumentacji.
KATALOG KONTRAHENCI
Aplikacja zapewnia szybki wgląd do najbardziej istotnych danych o kontrahentach tj. ich adresów, kontaktów oraz informacji technicznych o urządzeniach. Jej ogromną zaletą jest możliwość opatrzenia danego kontrahenta GPS-em, co ułatwia dotarcie na miejsce awarii.
BAZA WIEDZY
Umożliwia umieszczenie w jednym miejscu dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z kontrahentami.
KALENDARZ
Wygodny i prosty sposób na planowanie prac przez przełożonego, bez ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia.
PROTOKOŁY SERWISOWE
System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Daje opcje rejestracji ilości zużytych materiałów, czasu wykonania usługi, a nawet zamieszczenie dokumentacji fotograficznej. Całość protokołu może zostać zwieńczona podpisem na ekranie urządzenia mobilnego.
MAGAZYN
System pozwala na stworzenie magazynu dla serwisanta. Dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz na wystawienie poprawnej faktury na koniec wykonanych prac.
CHECKLISTY
Pozwalają na określenie przez osobę zarządzającą ilości i rodzaju zadań do wykonania podczas danego zlecenia. Jest to niezbędna funkcja do zachowania porządku w pracy i sprawdzania realizacji jej kolejnych etapów.
NIEOBECNOŚCI
Dzięki aplikacji mobilnej serwisant może zgłosić wniosek o nieobecność, który trafia do kierownika w celu akceptacji.
KOMUNIKATOR
Umożliwia szybki kontakt między pracownikiem a przełożonym.
PRACA ONLINE I OFFLINE
Nie martw się brakiem dostępu do Internetu. To nie problem. Aplikacja działa offline i daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań.
Platforma internetowa dla kierowników serwisu
Prostota tworzenia i przypisywania zleceń pracownikom. Kompletna wiedza o zrealizowanych zadaniach, jakości obsługi, popularnych problemach czy rentowności poszczególnych zleceń.
RÓŻNORODNOŚĆ KONFIGURACJI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW
Ogromny wachlarz możliwości systemu pozwala na lepszą współpracę, co w konsekwencji daje lepsze wyniki i satysfakcję klienta. W panelu www kierownik serwisu może definiować rozmaite parametry m.in.: umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń, godziny obsługi poszczególnych kontrahentów, asortyment, zlecenia oraz ich stany i priorytety, wizyty, protokoły, listy kontrolne.
PLANOWANIE PRACY / TWORZENIE BRYGAD
Kierownik zespołu po otrzymaniu zgłoszenia przypisuje jego wykonanie konkretnej osobie lub tworzy brygadę, także z osób niebędących użytkownikami aplikacji. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest oszacowanie czasu pracy wszystkich członków zespołu.
BIEŻĄCA KONTROLA
Kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp zaplanowanych prac wykonywanych przez pracowników. Ponadto jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także, jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia. Taka kontrola działań prowadzonych wokół zlecenia pozwala na profesjonalne i rzetelne jego zrealizowanie na każdym z etapów.
RAPORTY
Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.
DOSTĘP 24/7/365
Niezależnie od miejsca czy pory dnia aplikacja gwarantuje stały dostęp i kontrolę realizowanych działań.
Opinie naszych klientów
Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?
Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.
pierwszy klient XEMI SERWIS
Ponad
urządzeń zarejestrowanych w systemie u największego klienta
części zamiennych zaimportowanych do XEMI SERWIS jednej z firm
Jak pracujemy?
Towarzyszymy firmom na każdym etapie wdrożenia. Partnerskie relacje z naszymi klientami budujemy poprzez wiedzę, doświadczenie i zaufanie. Dowodem na to jest ponad 500 zrealizowanych projektów. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami.
Poznajemy
W toku analizy przedwdrożeniowej poznajemy Twoją firmę. Identyfikujemy potrzeby, analizujemy metody pracy. Wspólnie znajdujemy najbardziej optymalne rozwiązanie. To niezwykle ważny element, który realizujemy w najmniejszym szczególe, dążąc do zredukowania ryzyka pojawienia się nieporozumień w kolejnych etapach naszej współpracy. Dzięki temu cały proces wdrożenia przebiega płynnie i bez komplikacji, a Ty oszczędzasz czas i nie angażujesz swoich zasobów w nieprzemyślane operacje.
Dopasowujemy
Korzystając z zebranych informacji, wypracowujemy rozwiązanie dopasowane do specyfiki działalności Twojej firmy. Nie wdrażamy za wszelką cenę wszystkich naszych modułów. XEMI wspiera Twój biznes w obszarach, w których tego wsparcia potrzebujesz. Systemy XEMI są elastyczne. W każdym momencie możemy je rozbudować o kolejne moduły i aplikacje.
Testujemy
Finalnie wdrażamy dopracowane i sprawdzone rozwiązania. Nie wszystko to co sprawdza się w innych firmach będzie odpowiednie dla Ciebie. Niektóre elementy mogą wymagać rozszerzenia, opracowania innej metodyki, więc wymagają też zweryfikowania pod kątem poprawności działania.
Wdrażamy
Gotowe rozwiązanie wdrażamy w Twojej firmie. Szkolimy i przygotowujemy do pracy z systemem Twoich pracowników oraz trzymamy rękę na pulsie podczas pierwszych dni funkcjonowania.
Wspieramy
Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.
Zobacz case study wybranych wdrożeń
XEMI SERWIS
Wdrożenie XEMI SERWIS w firmie zajmującej się naprawą klimatyzacji i wentylacji
Często zadawane pytania o XEMI SERWIS
Jak długo trwa wdrożenie?
Średni czas trwania wdrożenia systemu wynosi 2 miesiące. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • wielkość zatrudnienia w Twojej firmie i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi, • jakość współpracy, • poziom zaangażowania obydwu stron.
Od czego zależy koszt systemu?
Na koszt systemu składają się: • miesięczna opłata za użytkowanie w zależności od ilości użytkowników aplikacji mobilnej i aplikacji webowej; • jednorazowa opłata za prace analityczne, konfigurację, aktywację użytkowników, wdrożenie i szkolenia; • dodatkowe prace programistyczne, na przykład wynikające ze specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Co jeśli system nie będzie posiadał funkcji, których potrzebuję?
W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.
Czy możliwa jest integracja XEMI SERWIS z systemami zewnętrznymi?
Tak, umożliwiamy integrację systemu z programami zewnętrznymi, np. sprzedażowym, magazynowym, kadrowym.
Czy mogę przetestować system?
XEMI SERWIS nie jest systemem „z pudełka”. Konfiguracja wymaga większych nakładów z naszej strony, co uniemożliwia udostępnienie środowiska testowego. Zachęcamy jednak do wzięcia udziału w niezobowiązującej prezentacji online lub stacjonarnie u Ciebie lub u nas. Dzięki temu w razie pojawienia się pytań o funkcjonalność lub o możliwość opracowania dodatkowych opcji, uzyskasz odpowiedź od razu.
Jaka jest minimalna ilość użytkowników?
XEMI SERWIS możemy wdrożyć już od 1 użytkownika.
Czy potrzebuję wyspecjalizowanych urządzeń?
Nie, XEMI SERWIS działa w modelu SaaS. Oznacza to, że jedyne urządzenia, których potrzebujesz to komputer (aplikacja internetowa) i smartfon (aplikacja mobilna pracownika serwisu).
Czym różni się XEMI SERWIS od XEMI SERWIS dla małych firm?
XEMI SERWIS posiada rozszerzone funkcje (np. narzędziownia, nieobecności, tworzenie brygad serwisowych, zaś XEMI SERWIS dmf wyposażony jest w podstawowe funkcje. XEMI SERWIS możemy dopasować do specyfiki Twojej firmy, XEMI SERWIS dmf to standardowa propozycja, bez możliwości wprowadzania modyfikacji. W przypadku XEMI SERWIS możliwa jest integracja z innymi systemami działającymi w Twojej firmie, XEMI SERWIS dmf działa samodzielnie. W przypadku XEMI SERWIS możemy opracować dedykowane raporty generowane z danych zawartych w systemie, w XEMI SERWIS dmf mamy do czynienia z podstawowymi, gotowymi zestawieniami. Koszt wdrożenia XEMI SERWIS określamy po wstępnej analizie, XEMI SERWIS dmf oferujemy według cennika dostępnego na stronie www.xemi.pl. Rozwiązania indywidualnie dopasowane są z reguły bardziej kosztowne. Wdrożenie XEMI SERWIS dmf trwa około 7 dni, wdrożenie XEMI SERWIS trwa trochę dłużej (>7 dni, średnio 2 miesiące).
Zaufali nam
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer