OFERTA / XEMI ePRACOWNICY

Internetowy portal do obsługi HR

XEMI ePRACOWNICY wspiera menedżerów średniego szczebla w procesie zarządzania zasobami ludzkimi (tworzenie grafików i planów pracy, automatyczne powiadomienia o istotnych sprawach kadrowych).

Zaletą portalu jest szybkość przepływu informacji wewnątrz firmy oraz możliwość udostępniania ich określonym użytkownikom systemu.

Porozmawiaj z doradcą

Co możesz zyskać dzięki XEMI ePRACOWNICY

Wzrost komfortu pracy kierowników Line

intuicyjne tworzenie grafików pracy, wychwytywanie błędów podczas planowania grafików pracy podległym pracownikom (kontrola reguł planowania pracy wynikających z Kodeksu Pracy)

Mobilność Line

dostęp przez Internet

komunikat

Optymalizacja obiegu informacji w firmie Line

integracja z systemami kadrowo-płacowymi

Automatyczne powiadomienia Line

informacje na czas w panelu, na telefon lub e-mail o terminach ważności badań pracowników, szkoleniach BHP, czy kończących się umowach o pracę

Odciążenie działu HR Line

i jednocześnie wzrost komfortu pracowników przez brak konieczności osobistych wizyt

XEMI ePRACOWNICY

XEMI ePRACOWNICY panel kierownika XEMI ePRACOWNICY panel pracownika
XEMI ePRACOWNICY panel kierownika

Wsparcie zarządzania procesami HR

XEMI ePRACOWNICY wspiera menedżerów średniego szczebla w procesie zarządzania zasobami ludzkimi (tworzenie grafików i planów pracy, automatyczne powiadomienia o istotnych sprawach kadrowych).

GRAFIKI I CZAS PRACY

Portal kierowniczy pozwala na tworzenie grafików planu pracy, które zawierają mechanizmy weryfikujące poprawność wprowadzanych danych zgodne z zasadami ujętymi w Kodeksie Pracy. System ewidencjonuje dane o czasie pracy (możliwość integracji z systemem RCP). Umożliwia wgląd do szeregu podsumowań, wydruk harmonogramu czasu pracy oraz listy obecności, a co najważniejsze eksport tych danych do systemu kadrowo-płacowego.

WNIOSKI URLOPOWE

Docenianą zaletą portalu jest możliwość akceptacji elektronicznych wniosków urlopowych złożonych przez pracowników. Przełożony ma dostęp do informacji historycznych dotyczących nieobecności i urlopów podwładnych.

ZESPOŁOWE KARTY PRACY

Zarejestrowane w systemie dane umożliwiają automatyczne generowanie zespołowych kart pracy. System umożliwia również definiowanie własnych pozycji na takiej karcie np. premie, dodatki, oceny oraz eksport tych informacji do systemu kadrowo-płacowego.

POWIADOMIENIA

Kierownik automatycznie (SMS, e-mail, portal) otrzymuje informacje o wygenerowanych przez pracownika wnioskach urlopowych, kończących się umowach o pracę, badaniach okresowych, szkoleniach BHP i uprawnieniach.

ZASTĘPSTWA

Kierownik może w systemie XEMI ePRACOWNICY wyznaczyć swojego zastępcę, który będzie zarządzał podwładnymi podczas jego nieobecności.

WIADOMOŚCI

Dzięki XEMI ePRACOWNICY menedżerowie oraz osoby z działu kadr mogą w prosty i szybki sposób, za pomocą modułu Wiadomości wysyłać komunikaty pracownikom.

XEMI ePRACOWNICY panel pracownika

Zredukuj wycieczki do działu kadr

Komunikacja pracowników z działami HR jeszcze nigdy nie była tak prosta. Pracownicy mają dostęp do informacji dotyczących zatrudnienia, wniosków urlopowych, grafików pracy, pasków wynagrodzeń, PIT-ów, terminów badań, szkoleń, uprawnień itp. nie potrzebują do tego działu kadr.

DANE OSOBOWE

Wszystkie informacje teleadresowe oraz związane z zatrudnieniem tj. historia zatrudnienia, informacje na temat wynagrodzenia, terminów badań, szkoleń i uprawnień w jednym miejscu. Plusem jest możliwość generowania formularzy zmiany danych osobowych z poziomu portalu i wysyłania ich do działu HR.

NIEOBECNOŚCI

Pracownik ma stały wgląd do kompletnych informacji związanych z urlopami i innymi nieobecnościami.

WNIOSKI URLOPOWE

Pracownik może samodzielnie generować i wysyłać wnioski urlopowe do przełożonego.

GRAFIKI I CZAS PRACY

Przejrzyste plany pracy i wgląd do informacji o przepracowanych godzinach. Możliwość wyboru widoków: miesięcznego lub tygodniowego oraz jego wydruk.

PASKI WYNAGRODZEŃ I PIT-Y

System umożliwia ogląd i pobranie pasków wynagrodzeń oraz PIT-ów wygenerowanych przez system kadrowo-płacowy.

ZADŁUŻENIA

Pracownik ma wgląd do swoich aktualnych zadłużeń wynikających z: pożyczek, alimentów, zajęć komorniczych itp.

POWIADOMIENIA

System informuje pracownika za pośrednictwem portalu, e-mail lub SMS o akceptacji lub odrzuceniu wniosku urlopowego, kończących się umowach o pracę, kończących się badaniach okresowych, szkoleniach BHP, uprawnieniach czy wygenerowaniu paska wynagrodzeń lub PIT-u.

WARTOŚĆ DODANA DLA PRACOWNIKÓW

XEMI ePRACOWNICY stanowi jedno z narzędzi employer branding. Znacznie usprawnia komunikację wewnątrz organizacji. Co więcej, umożliwia pracownikowi wgląd w jego dane kadrowe z dowolnego miejsca.

Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?

Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.

Element Producenci i dystrybutorzy Element Serwis maszyn i urządzeń Element Uczelnie wyższe Element Handel hurtowy Element Biura rachunkowe Element Wydawnictwa Element Handel detaliczny Element Przedsiębiorstwa komunalne Element Spółdzielnie Społem
Wheels

ponad

użytkowników XEMI ePRACOWNICY

Wheels

oszczędność na wysyłce PIT-ów (obliczenie na podstawie jednego z klientów)

Wheels

najkrótsze wdrożenie

Jak pracujemy?

Towarzyszymy firmom na każdym etapie wdrożenia. Partnerskie relacje z naszymi klientami budujemy poprzez wiedzę, doświadczenie i zaufanie. Dowodem na to jest ponad 500 zrealizowanych projektów. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami.

Poznajemy

W toku analizy przedwdrożeniowej poznajemy Twoją firmę. Identyfikujemy potrzeby, analizujemy metody pracy. Wspólnie znajdujemy najbardziej optymalne rozwiązanie. To niezwykle ważny element, który realizujemy w najmniejszym szczególe, dążąc do zredukowania ryzyka pojawienia się nieporozumień w kolejnych etapach naszej współpracy. Dzięki temu cały proces wdrożenia przebiega płynnie i bez komplikacji, a Ty oszczędzasz czas i nie angażujesz swoich zasobów w nieprzemyślane operacje.

Dopasowujemy

Korzystając z zebranych informacji, wypracowujemy rozwiązanie dopasowane do specyfiki działalności Twojej firmy. Nie wdrażamy za wszelką cenę wszystkich naszych modułów. XEMI wspiera Twój biznes w obszarach, w których tego wsparcia potrzebujesz. Systemy XEMI są elastyczne. W każdym momencie możemy je rozbudować o kolejne moduły i aplikacje.

Testujemy

Finalnie wdrażamy dopracowane i sprawdzone rozwiązania. Nie wszystko to co sprawdza się w innych firmach będzie odpowiednie dla Ciebie. Niektóre elementy mogą wymagać rozszerzenia, opracowania innej metodyki, więc wymagają też zweryfikowania pod kątem poprawności działania.

Wdrażamy

Gotowe rozwiązanie wdrażamy w Twojej firmie. Szkolimy i przygotowujemy do pracy z systemem Twoich pracowników oraz trzymamy rękę na pulsie podczas pierwszych dni funkcjonowania.

Wspieramy

Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.

Porozmawiaj z naszym konsultantem

Co wyróżnia XEMI ePRACOWNICY spośród innych systemów?

  • możliwość rozwoju wdrożonej już aplikacji
  • rozwiązanie zgodne z prawem pracy
  • merytoryczne podejście do wdrożenia - specjaliści z dziedziny HR
  • najtańszy pakiet aż do 250 pracowników
  • wsparcie 24/7
Kobieta o krótkich, brązowych włosach uśmiecha się. Podpiera ręką brodę i wpatruje się w dal z rozmarzeniem. Ma szarą koszulę. Na ręku ma zegarek elektroniczny. Ma dobrą opinię o systemach XEMI. Elementy

Opinie naszych klientów

Avatar

Katarzyna Płoszczuk

ARSENAL PL Sp. z o.o. Sp. k.

W naszej firmie wykorzystujemy system XEMI ERP w obszarach: Finanse i Sprzedaż. Jesteśmy objęci opieką serwisową i maintenance. Dzięki temu mamy zapewnioną ciągłość biznesową oraz pewność, że rozwiązania, z których korzystamy są aktualne i zgodne z obowiązującymi przepisami i realiami rynkowymi.

Avatar

Radosław Król

KLEIB Sp. z o.o.

Jesteśmy fabryką posiadająca kilkaset urządzeń u klientów w Polsce i Europie. Długo szukaliśmy wśród konkurencji oprogramowania, które spełni zakładane wymagania. Program XEMI do obsługi serwisu spełnia z powodzeniem nasze główne założenia. Customizacja aplikacji produktu, pozwala nam cieszyć się jego możliwościami. Za chwilę mija kolejny rok współpracy, którą uważam za wzorową. Szybkość reakcji, pomoc w problemach, duża ilość raportów mile zaskakuje. Zdecydowanie polecam.

Avatar

Maciej Moszkowicz

Bracco Imaging Polska Sp. z o.o.

Aplikacje służące do obsługi serwisowej istotnie ułatwiają zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej. Po dokładnej analizie dostępnych produktów, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą MERINOSOFT. Korzystamy z narzędzia XEMI SERWIS od marca 2021 roku, i od tego czasu mieliśmy możliwość aktywnego wpływania na jego rozwijanie i dostosowywanie do potrzeb naszej organizacji. Obecnie, dzięki bogatej gamie funkcji, jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać procesami związanymi z obsługą serwisową, co znacząco wpływa na zwiększenie dostępności naszych usług dla klientów oraz skrócenie czasu trwania tych procesów. W rezultacie budujemy również wizerunek godnego zaufania partnera dla naszych klientów.

Avatar

Katarzyna Płoszczuk

ARSENAL PL Sp. z o.o. Sp.k.

Wybór dostawcy systemu WMS nie był dla nas trudny. Od lat z sukcesem korzystamy z rozwiązań XEMI ERP. Dzięki XEMI WMS zwiększyliśmy wydajność magazynu, usprawniliśmy rotację zapasów i wprowadziliśmy elektroniczną awizację dostaw. Pracownicy magazynu działają na profesjonalnych urządzeniach i uporządkowanym katalogu asortymentów, a kierownictwo ma pełną kontrolę nad stanami magazynowymi.

Avatar

Patryk Pańpuch

Kierownik Działu Logistyki i Serwisu / MEDIA-MED Sp. z o.o.

Aplikacja serwisowa XEMI w naszym przypadku służy do zarządzania, raportowania zleceniami serwisu mobilnego w specyficznej branży, związanej z pracą z urządzeniami medycznymi na terenie szpitali. Z systemu korzystam od 2018r. Aplikacja działa płynnie, a dostęp do danych jest szybki. Natomiast co dla nas bardzo istotne, aplikacja zainstalowana na tabletach czy telefonach komórkowych serwisantów może działać off-line, co pozwala na pracę w sytuacji braku zasięgu, a w naszym przypadku jest to częsta przypadłość. Intuicyjny dostęp do raportów zleceń, protokołów danych. Aplikacja umożliwiała zarządzanie zleceniami napraw, przeglądów, walidacji itd.. System wprowadził kontrolę nad zleceniami w firmie, zwiększył wydajność serwisantów. Wsparcie techniczne MERINOSOFT: szybki sprawny kontakt, nie przypominam sobie, aby jakiekolwiek zapytanie zostało pozostawione bez odpowiedzi, tutaj mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach na temat skuteczności pracy obsługi Klienta.

Avatar

Alicja Dudek

Kierownik Serwisu / Proserwis Karol Dudek

Aplikacja XEMI SERWIS ułatwia pracę oraz koordynowanie zleceń. Bardzo ważne jest to, że podczas użytkowania, gdy pojawiały się w głowie nowe opcje, których potrzebuję, Panowie po szybkich konsultacjach z programistami wdrażali je, co sprawia, że aplikacja jest jeszcze lepiej dopracowana pod nas i nasze usługi. Na wszelkie zgłoszenia oraz prośbę pomocy firma Merinosoft reaguje ekspresowo. Zdecydowanie aplikacja warta uwagi i polecenia.

Avatar

Paweł Pawikowski

Koordynator ds. Serwisu / ATLAS Poland Sp. z o.o.

Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z działania systemu XEMI. Program pozwala wygenerować raporty do Excel co daje nam pole do analizy, pozwala sprawdzić czasochłonność prac itp. Co ważne po stronie Merinosoft miła i rzetelna obsługa.

Wspieramy

Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.

Zaufali nam

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Często zadawane pytania

    Jak długo trwa wdrożenie XEMI ePRACOWNICY? Rozwiń

    Średni czas trwania wdrożenia systemu XEMI ePRACOWNICY wynosi 1 miesiąc. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • wielkość zatrudnienia w Twojej firmie i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi.

    Od czego zależy koszt systemu XEMI ePRACOWNICY? Rozwiń

    Na koszt systemu XEMI ePRACOWNICY składają się: • miesięczna opłata za użytkowanie w zależności od ilości użytkowników portalu pracownika i portalu kierownika wraz z opłatą za administratora w zależności od opcji (standard/rozszerzona); • jednorazowa opłata za uruchomienie, integrację z zewnętrznym systemem kadrowym i szkolenia; • opcja korzystania z bramki SMS; • dodatkowe prace programistyczne, na przykład wynikające ze specyficznych potrzeb Twojej firmy.

    Co jeśli przepisy prawa się zmienią i system stanie się nieaktualny? Rozwiń

    Nasz zespół nieustannie śledzi zmiany wprowadzane w przepisach. System XEMI ePRACOWNICY jest na bieżąco aktualizowany, dlatego użytkownicy mają pewność, że każdego dnia pracują z systemem zgodnym z obowiązującymi zasadami.

    Co jeśli XEMI ePRACOWNICY nie będzie posiadał funkcji, których potrzebuję? Rozwiń

    W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu XEMI ePRACOWNICY. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.

    Czy portal XEMI ePRACOWNICY współpracuje z systemami kadrowymi? Rozwiń

    System XEMI ePRACOWNICY idealnie komponuje się z modułem systemu XEMI ERP - XEMI Pracownicy. Możliwość integracji z funkcjonującym w Twojej firmie innym systemem kadrowo-płacowym wymaga odrębnej analizy i jest wyceniana indywidualnie.

    Czy dane pracowników znajdujące się w XEMI ePRACOWNICY są bezpieczne? Rozwiń

    Kładziemy duży nacisk na zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych znajdujących się w naszych systemach. Stosujemy szereg procedur wewnętrznych i środków ochrony danych m.in. szyfrowany przepływ danych, zabezpieczenia przed atakami z zewnątrz, funkcjonalność umożliwiającą dostęp do danych tylko osobom uprawnionym i wiele innych.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.