Zarządzanie serwisem jeszcze nie było takie proste

Poznaj system stworzony z myślą o firmach świadczących usługi serwisowe oraz tych, które posiadają własne działy techniczne. Rozwiązanie składa się z prostej w obsłudze aplikacji mobilnej dla serwisantów oraz platformy internetowej do zarządzania zleceniami przez dyspozytorów i kierowników. Aplikacja serwisanta działa nawet bez połączenia z Internetem.

Prowadzisz niedużą firmę serwisową i potrzebujesz prostszego rozwiązania? Sprawdź XEMI SERWIS dla małych firm.

Sprawdzam
Mężczyzna w białym kasku stoi na tle hali. Jest serwisantem. Ubrany jest w odzież ochronną w kolorze granatowym i żółtym. W rękach trzyma tablet z aplikacją dla serwisantów. Aplikacja ułatwia jemu zarządzanie serwisem i zleceniami serwisowymi. logo XEMI SERWIS składające się z kostki i napisu xemi
Miniaturka
Play

Funkcje XEMI SERWIS, które pomogą Tobie w codziennej pracy

PLATFORMA WWW APLIKACJA MOBILNA
PLATFORMA WWW

Platforma internetowa dla dyspozytorów i kierowników serwisu

Łatwe tworzenie i przydzielanie zadań serwisantom. Kompletna wiedza o zrealizowanych zadaniach, jakości obsługi, popularnych problemach czy rentowności poszczególnych zleceń. Wszystko w jednym urządzeniu.

PLANOWANIE PRACY / TWORZENIE BRYGAD

Kierownik serwisu lub dyspozytor po otrzymaniu zgłoszenia przydziela jego wykonanie konkretnemu serwisantowi. Zadanie automatycznie pojawia się w aplikacji mobilnej. Jeśli zlecenie wymaga zaangażowania więcej niż jednej osoby, system pozwala na stworzenie brygady nawet z osób niebędących użytkownikami aplikacji. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest zarejestrowanie czasu pracy wszystkich członków zespołu i późniejsze ich rozliczenie.

Ekran systemu XEMI przedstawiający kalendarz zleceń na konkretny miesiąc z widocznymi terminami i szczegółami zadań serwisowych.


 

STAN REALIZACJI I RENTOWNOŚĆ ZLECEŃ

Kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp prac wykonywanych przez pracowników. Jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także, jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia. Dzięki temu łatwiej jest zidentyfikować nieefektywne działania czy nierentowne usługi i obrać nową strategię, bazując na rzeczywistych danych, a nie przypuszczeniach.

Panel systemu XEMI pokazujący listę zleceń serwisowych z informacją o stanie realizacji, typie naprawy i danych kontrahenta.


 

RAPORTY I ZESTAWIENIA

Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.

Zrzut ekranu z systemu XEMI przedstawiający tabelę raportu zleceń serwisowych z informacjami o nazwie zlecenia, kontrahencie i urządzeniach.


 

PLANOWANIE PRZEGLĄDÓW

Terminowość przeglądów to klucz do zachowania ciągłości pracy maszyn i uniknięcia awarii. Platforma pozwala ustalać dowolną cykliczność przeglądów, przypisywać odpowiedzialnych serwisantów i automatycznie monitorować nadchodzące działania serwisowe.

Zrzut ekranu z systemu XEMI przedstawiający harmonogram przeglądów maszyn i urządzeń z oznaczonymi datami planowanych działań serwisowych.


 

ZDJĘCIA MASZYN W PROTOKOŁACH

Zdjęcia dodane przez serwisanta do protokołów, zarówno przed, jak i po wykonaniu naprawy, to kluczowy element dokumentacji serwisowej. Zwiększa transparentność, ułatwia ocenę jakości wykonanej pracy i stanowi istotny dowód w przypadku ewentualnych reklamacji lub sporów z klientem.

Zdjęcia maszyn w protokołach serwisowych – dokumentacja techniczna w systemie XEMI


 

EWIDENCJA I NADZÓR NAD NARZĘDZIAMI

Pełna rejestracja narzędzi używanych przez serwisantów – wraz z ich symbolami, numerami seryjnymi, przebiegami, kodami kreskowymi, certyfikatami, terminami przeglądów i ważności. To kluczowe dla bezpieczeństwa pracy i zgodności z wymaganiami BHP oraz normami jakości.

Zrzut ekranu z systemu XEMI przedstawiający kartę narzędzia używanego przez serwisanta, z danymi o certyfikacji, przebiegach, wartościach i terminach przeglądów.


 

STANY MAGAZYNOWE CZĘŚCI

Monitorowanie stanów magazynowych części zamiennych, zarówno w magazynach centralnych, jak i indywidualnych magazynach serwisantów. Serwisanci mogą rejestrować ilość zużytych materiałów podczas wykonywanych prac, co umożliwia bieżące śledzenie stanów magazynowych i zapewnia dostępność niezbędnych części do realizacji zleceń.

Zrzut ekranu przedstawiający moduł „Stany magazynowe” systemu XEMI, pokazujący dostępność części zamiennych, takich jak czujniki i przewody.


 

DOSTĘP 24/7/365

Kierownicy i dyspozytorzy mogą korzystać z systemu całodobowo, z dowolnego miejsca, wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu. Możliwość logowania się do systemu o każdej porze dnia i nocy ułatwia zarządzanie serwisem działającym w trybie zmianowym. Ponadto rozwiązanie dostępne przez przeglądarkę eliminuje konieczność instalowania dodatkowego oprogramowania.

Pulpit systemu do zarządzania serwisem XEMI – widok zgłoszeń, zleceń i statusów prac serwisowych


 

CENNIKI USŁUG I CZĘŚCI

Platforma pozwala tworzyć i zarządzać szczegółowymi cennikami części zamiennych oraz usług serwisowych. Dzięki temu każdy koszt, od roboczogodziny po konkretną część, jest jasno określony i dostępny przy zleceniu. Ułatwia to rozliczenia, eliminuje niejasności wobec klienta i zapewnia spójność wycen w całej organizacji.

Zrzut ekranu z systemu XEMI przedstawiający panel zarządzania cennikami usług i części, z wyszczególnionymi pozycjami i cenami.


 

zarządzanie ustawieniami

ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI

W panelu dyspozytor lub kierownik serwisu może definiować różne parametry m.in.: umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń, godziny obsługi poszczególnych kontrahentów, asortyment, zlecenia oraz ich stany i priorytety, wizyty, protokoły, listy kontrolne.

APLIKACJA MOBILNA

Serwisant online i offline

Aplikacja mobilna na smartfony i tablety, która działa nawet bez połączenia z Internetem. Daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań w każdym miejscu. Pozwala skupić uwagę na realizowanym zleceniu, a nie na tworzeniu papierowej dokumentacji i wertowaniu kalendarza.

ZADANIA I POWIADOMIENIA

Przejrzysty kalendarz, dzięki któremu serwisant dokładnie wie co ma do zrealizowania, kiedy i gdzie. Czy to nagła naprawa, czy zaplanowany cykliczny przegląd. Wygodny i prosty sposób na planowanie prac bez chaosu, nieporozumień i ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia. Różne metody powiadamiania o zleceniach: e-mail, sms i w aplikacji.

Ekran smartfona z widokiem kalendarza zleceń serwisowych w aplikacji mobilnej systemu XEMI.

INFORMACJE O KLIENTACH

Aplikacja zapewnia szybki wgląd do istotnych danych o klientach tj. ich adresów, kontaktów oraz szczegółów dotyczących ich urządzeń, napraw, przeglądów i należności. Co więcej, do każdego kontrahenta można przypisać lokalizację GPS, a to ułatwia dotarcie do miejsca awarii na czas.

Smartfon z otwartą aplikacją mobilną XEMI SERWIS pokazującą listę kontrahentów serwisowych.

DOKUMENTY I MATERIAŁY

Dostęp w aplikacji do dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z kontrahentami.

Smartfon z otwartą aplikacją XEMI SERWIS pokazującą strukturę folderów w bazie wiedzy zawierającej dokumentację, instrukcje i materiały techniczne.

PROTOKOŁY SERWISOWE

System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Serwisant może rejestrować ilości zużytych materiałów, czas wykonania usługi, a nawet dołączyć zdjęcia przed i po naprawie. Protokół może zostać zatwierdzony podpisem na ekranie urządzenia mobilnego serwisanta.

Ekran smartfona z aplikacją serwisanta XEMI SERWIS pokazującą listę protokołów zleceń serwisowych z oznaczeniem statusów i dat.

MAGAZYN SERWISANTA I NARZĘDZIOWNIA

System umożliwia utworzenie magazynu dla konkretnego serwisanta, dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz wystawienie poprawnej faktury po zakończeniu prac. Oprócz tego w systemie możliwe jest zarejestrowanie narzędzi, które znajdują się w posiadaniu pracownika.

LISTY KONTROLNE

Zestaw zadań lub punktów kontrolnych, które serwisant powinien wykonać podczas konkretnego zlecenia. Lista kontrolna może być utworzona zarówno do typu zlecenia jak i do urządzenia. Niezbędna podczas kontroli jakości, sprawdzenia parametrów bezpieczeństwa, czy jako podpowiedź kroków do wykonania.

DOSTĘPNOŚĆ SERWISANTÓW

Dzięki aplikacji mobilnej serwisant może zgłosić wniosek o nieobecność, który trafia bezpośrednio do kierownika.

KOMUNIKATOR

Umożliwia szybki kontakt między serwisantem a dyspozytorem / kierownikiem.

Wheels

pierwszy klient XEMI SERWIS

Wheels

Ponad

urządzeń zarejestrowanych w systemie u największego klienta

Wheels

części zamiennych zaimportowanych do XEMI SERWIS jednej z firm

XEMI SERWIS sprawdza się w wielu modelach działalności serwisowej. System został zaprojektowany tak, aby wspierać zarówno firmy świadczące usługi na rzecz klientów zewnętrznych, jak i te, które realizują naprawy wewnętrznie. Dzięki pełnej elastyczności XEMI SERWIS znajduje zastosowanie m.in. w:

Element firmach serwisujących urządzenia wielu różnych producentów Element firmach produkcyjnych, które obsługują własne urządzenia w ramach serwisu posprzedażowego Element przedsiębiorstwach posiadających własny dział techniczny i realizujących naprawy wewnątrz firmy Element firmach handlowych, które sprzedają urządzenia i oferują ich serwis Element firmach realizujących przeglądy i zapewniających bezpieczeństwo maszyn (np. branża medyczna) Element firmach usługowych działających w terenie, które potrzebują programu do tworzenia protokołów i potwierdzania wykonanych prac

Co możesz zyskać dzięki XEMI SERWIS?

  • Skrócenie czasu od zgłoszenia przez wykonanie zlecenia, aż do wystawienia faktury
  • Efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń
  • Pełna kontrola obsługi zleceń: etapy realizacji, wykonane zadania/usługi, wykorzystane narzędzia i części
  • Optymalizacja stanów magazynowych (integracja z systemem ERP)
  • Wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej
  • Wszystkie informacje na wyciągnięcie ręki - 24/7
  • Bogate możliwości raportowania
  • Mniej błędów i pomyłek

Dzięki możliwości obsługi zleceń, generowania protokołów, dokumentowania wykonanych prac i potwierdzania ich realizacji, XEMI SERWIS wspiera nie tylko firmy świadczące usługi serwisowe. Idealnie sprawdza się również w firmach świadczących usługi rolnicze, przedsiębiorstwach zajmujących się utrzymaniem obiektów, firmach remontowo-budowlanych, instalatorskich i wielu innych.

Jeśli szukasz prostszego rozwiązania do obsługi serwisu, sprawdź funkcje XEMI SERWIS dla małych firm (CENNIK)

PRZEJDŹ

Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Logo firmy TMS - dystrybutora urządzeń medycznych.
Logo Bracco - firmy zajmującej się urządzeniami do diagnostyki obrazowej.
logo firmy Agnella składające się z sygnetu i napisu agnella w kolorze czarnym
Logo firmy media-MED, firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu medycznego i środków medycznych
Logo defro składające się z nazwy defro w kolorze czerwonym
Logo firmy cirro zajmującej się urządzeniami medycz
Logo firmowe Bell. różowe koło z białym napisem Bell położonym skośnie
Logo firmy akwen zajmującej się sprzedażą wyrobów rybnych. Logo składa się ze słowa akwen i hasła Hurtownia ryb. Całe logo ma kolor niebieski.
Logo firmy domy w stylu - pracowni architektonicznej z Białegostoku. Logo składa się z dużego napisu DOMY, a poniżej znajduje się wyrażenie "w stylu i dodatek pl w kwadracie
Flis www
SpolemTop
Kobieta o krótkich, brązowych włosach uśmiecha się. Podpiera ręką brodę i wpatruje się w dal z rozmarzeniem. Ma szarą koszulę. Na ręku ma zegarek elektroniczny. Ma dobrą opinię o systemach XEMI. Elementy

Opinie naszych klientów

Avatar

Radosław Król

KLEIB Sp. z o.o.

Jesteśmy fabryką posiadająca kilkaset urządzeń u klientów w Polsce i Europie. Długo szukaliśmy wśród konkurencji oprogramowania, które spełni zakładane wymagania. Program XEMI do obsługi serwisu spełnia z powodzeniem nasze główne założenia. Customizacja aplikacji produktu, pozwala nam cieszyć się jego możliwościami. Za chwilę mija kolejny rok współpracy, którą uważam za wzorową. Szybkość reakcji, pomoc w problemach, duża ilość raportów mile zaskakuje. Zdecydowanie polecam.

Avatar

Alicja Dudek

Kierownik Serwisu / Proserwis Karol Dudek

Aplikacja XEMI SERWIS ułatwia pracę oraz koordynowanie zleceń. Bardzo ważne jest to, że podczas użytkowania, gdy pojawiały się w głowie nowe opcje, których potrzebuję, Panowie po szybkich konsultacjach z programistami wdrażali je, co sprawia, że aplikacja jest jeszcze lepiej dopracowana pod nas i nasze usługi. Na wszelkie zgłoszenia oraz prośbę pomocy firma Merinosoft reaguje ekspresowo. Zdecydowanie aplikacja warta uwagi i polecenia.

Avatar

Maciej Moszkowicz

Bracco Imaging Polska Sp. z o.o.

Aplikacje służące do obsługi serwisowej istotnie ułatwiają zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej. Po dokładnej analizie dostępnych produktów, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą MERINOSOFT. Korzystamy z narzędzia XEMI SERWIS od marca 2021 roku, i od tego czasu mieliśmy możliwość aktywnego wpływania na jego rozwijanie i dostosowywanie do potrzeb naszej organizacji. Obecnie, dzięki bogatej gamie funkcji, jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać procesami związanymi z obsługą serwisową, co znacząco wpływa na zwiększenie dostępności naszych usług dla klientów oraz skrócenie czasu trwania tych procesów. W rezultacie budujemy również wizerunek godnego zaufania partnera dla naszych klientów.

Avatar

Patryk Pańpuch

Kierownik Działu Logistyki i Serwisu / MEDIA-MED Sp. z o.o.

Aplikacja serwisowa XEMI w naszym przypadku służy do zarządzania, raportowania zleceniami serwisu mobilnego w specyficznej branży, związanej z pracą z urządzeniami medycznymi na terenie szpitali. Z systemu korzystam od 2018r. Aplikacja działa płynnie, a dostęp do danych jest szybki. Natomiast co dla nas bardzo istotne, aplikacja zainstalowana na tabletach czy telefonach komórkowych serwisantów może działać off-line, co pozwala na pracę w sytuacji braku zasięgu, a w naszym przypadku jest to częsta przypadłość. Intuicyjny dostęp do raportów zleceń, protokołów danych. Aplikacja umożliwiała zarządzanie zleceniami napraw, przeglądów, walidacji itd.. System wprowadził kontrolę nad zleceniami w firmie, zwiększył wydajność serwisantów. Wsparcie techniczne MERINOSOFT: szybki sprawny kontakt, nie przypominam sobie, aby jakiekolwiek zapytanie zostało pozostawione bez odpowiedzi, tutaj mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach na temat skuteczności pracy obsługi Klienta.

Avatar

Paweł Pawikowski

Koordynator ds. Serwisu / ATLAS Poland Sp. z o.o.

Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z działania systemu XEMI. Program pozwala wygenerować raporty do Excel co daje nam pole do analizy, pozwala sprawdzić czasochłonność prac itp. Co ważne po stronie Merinosoft miła i rzetelna obsługa.

Często zadawane pytania o XEMI SERWIS

Jak długo trwa wdrożenie? Rozwiń

Średni czas trwania wdrożenia systemu wynosi 2 miesiące. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • wielkość zatrudnienia w Twojej firmie i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi, • jakość współpracy, • poziom zaangażowania obydwu stron.

Od czego zależy koszt systemu? Rozwiń

Na koszt systemu składają się: • miesięczna opłata za użytkowanie w zależności od ilości użytkowników aplikacji mobilnej i aplikacji webowej; • jednorazowa opłata za prace analityczne, konfigurację, aktywację użytkowników, wdrożenie i szkolenia; • dodatkowe prace programistyczne, na przykład wynikające ze specyficznych potrzeb Twojej firmy.

Co jeśli system nie będzie posiadał funkcji, których potrzebuję? Rozwiń

W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.

Czy możliwa jest integracja XEMI SERWIS z systemami zewnętrznymi? Rozwiń

Tak, umożliwiamy integrację systemu z programami zewnętrznymi, np. sprzedażowym, magazynowym, kadrowym.

Czy mogę przetestować system? Rozwiń

XEMI SERWIS nie jest systemem „z pudełka”. Konfiguracja wymaga większych nakładów z naszej strony, co uniemożliwia udostępnienie środowiska testowego. Zachęcamy jednak do wzięcia udziału w niezobowiązującej prezentacji online lub stacjonarnie u Ciebie lub u nas. Dzięki temu w razie pojawienia się pytań o funkcjonalność lub o możliwość opracowania dodatkowych opcji, uzyskasz odpowiedź od razu.

Jaka jest minimalna ilość użytkowników? Rozwiń

XEMI SERWIS możemy wdrożyć już od 1 użytkownika.

Czy potrzebuję wyspecjalizowanych urządzeń? Rozwiń

Nie, XEMI SERWIS działa w modelu SaaS. Oznacza to, że jedyne urządzenia, których potrzebujesz to komputer (aplikacja internetowa) i smartfon (aplikacja mobilna pracownika serwisu).

Czym różni się XEMI SERWIS od XEMI SERWIS dla małych firm? Rozwiń

XEMI SERWIS posiada rozszerzone funkcje (np. narzędziownia, nieobecności, tworzenie brygad serwisowych, zaś XEMI SERWIS dmf wyposażony jest w podstawowe funkcje. XEMI SERWIS możemy dopasować do specyfiki Twojej firmy, XEMI SERWIS dmf to standardowa propozycja, bez możliwości wprowadzania modyfikacji. W przypadku XEMI SERWIS możliwa jest integracja z innymi systemami działającymi w Twojej firmie, XEMI SERWIS dmf działa samodzielnie. W przypadku XEMI SERWIS możemy opracować dedykowane raporty generowane z danych zawartych w systemie, w XEMI SERWIS dmf mamy do czynienia z podstawowymi, gotowymi zestawieniami. Koszt wdrożenia XEMI SERWIS określamy po wstępnej analizie, XEMI SERWIS dmf oferujemy według cennika dostępnego na stronie www.xemi.pl. Rozwiązania indywidualnie dopasowane są z reguły bardziej kosztowne. Wdrożenie XEMI SERWIS dmf trwa około 7 dni, wdrożenie XEMI SERWIS trwa trochę dłużej (>7 dni, średnio 2 miesiące).

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.