XEMI SERWIS dla małych firm

XEMI SERWIS dla małych firm

Kontakt: Bartłomiej Romański, bromanski@merinosoft.com.pl  +48 691 435 165


XEMI SERWIS dla małych firm serwisowych to opcja dla firm, które szukają prostego i gotowego rozwiązania do zarządzania serwisem. W przeciwieństwie do XEMI SERWIS projektowego wariant ten nie daje możliwości modyfikacji poszczególnych funkcjonalności według specyficznych potrzeb Twojej firmy, jednak jest doskonałym narzędziem do obsługi podstawowych procesów serwisowych, tj.: realizacji napraw i przeglądów oraz planowania i kontrolowania prac serwisowych. XEMI SERWIS Składa się z aplikacji mobilnej dedykowanej pracownikom terenowym oraz platformy www stworzonej z myślą o kadrze menedżerskiej.


XEMI SERWIS pozwala na bezbłędne zaplanowanie działań serwisowych od początku do końca zlecenia. Z jednej strony kadrze zarządzającej ułatwia planowanie i kontrolę, z drugiej pracownikom umożliwia terminową i dokładną realizację zlecenia. Taki system współpracy pozwala na eliminowanie większości ewentualnych pomyłek oraz oszczędność czasu i zmniejszenie kosztów. 

 Logowanie z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, w każdym miejscu i o każdej porze.

 

KORZYŚCI

  • skrócenie czasu wykonania usługi;
  • efektywnie wykorzystany czas pracy, dzięki automatyzacji procesów i możliwości obsługi większej ilości zleceń;obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie;
  • pełna kontrola działań pracowników serwisu;
  • kontrola stanów magazynowych;
  • wzrost zysków – szybsza realizacja zleceń, możliwość obsługi większej ilości zgłoszeń;
  • obsługa zgłoszeń na najwyższym poziomie oraz wizerunek firmy nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej;
  • wiedza na wyciągnięcie ręki, wszędzie tam gdzie jej potrzebujesz;
  • proste raportowanie;
  • zmniejszenie ilości błędów i pomyłek.

XEMI SERWIS platforma www - KORZYŚCI DLA MENEDŻERÓW

różnorodność konf

RÓŻNORODNOŚĆ KONFIGURACJI

Ogromny wachlarz możliwości, które daje system XEMI SERWIS pozwala na lepszą współpracę, co w konsekwencji daje lepsze wyniki i satysfakcję klienta. W panelu www kierownik serwisu może definiować rozmaite parametry m.in.: umowy i przypisanie do nich maszyn/urządzeń, godziny obsługi poszczególnych kontrahentów, asortyment, zlecenia oraz ich stany i priorytety, wizyty, protokoły, listy kontrolne.

planowanie pracy

PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW

Kierownik zespołu po otrzymaniu zgłoszenia przypisuje jego wykonanie konkretnej osobie. Podczas rejestracji protokołu możliwe jest oszacowanie czasu pracy serwisanta. 

bieząca kontrola

BIEŻĄCA KONTROLA

kierownik serwisu może na bieżąco sprawdzać postęp zaplanowanych prac wykonywanych przez pracowników. Ponadto jest w stanie w prosty sposób zweryfikować, jakie nakłady zostały poniesione do realizacji zadań, a także jakie przychody wygenerowały poszczególne zlecenia serwisowe. Taka kontrola działań prowadzonych wokół zlecenia pozwala na profesjonalne i rzetelne jego zrealizowanie na każdym z etapów.

raporty

RAPORTY

Dane wprowadzane przez pracowników do systemu stanowią bazę do przeprowadzenia przez kierownika niezbędnych analiz. Może oszacować jakie problemy występują przy realizacji projektów oraz ocenić ich rentowność. Na podstawie przeanalizowanych danych może opracować korzystniejsze warunki zawierania kolejnych kontraktów oraz usprawnić ich wykonanie.

dostęp 247365

DOSTĘP 24/7/365

Niezależnie od miejsca czy pory dnia aplikacja gwarantuje stały dostęp i kontrolę realizowanych działań. 

XEMI SERWIS aplikacja mobilna - KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW W TERENIE

katalog kontrah

KATALOG KONTRAHENCI

Aplikacja zapewnia szybki wgląd do najbardziej istotnych danych o kontrahentach tj. ich adresów, kontaktów oraz informacji technicznych o urządzeniach. Jej ogromną zaletą jest możliwość opatrzenia danego kontrahenta GPS-em, co ułatwia serwisantom dotarcie na miejsce awarii.

baza wiedzy

BAZA WIEDZY

Umożliwia umieszczenie w jednym miejscu dokumentów wewnętrznych np.: instrukcji, poradników, specyfikacji technicznych oraz wszystkich dokumentów zebranych od początku współpracy z kontrahentami.

kalendarz

KALENDARZ

Wygodny i prosty sposób na planowanie prac serwisowych przez przełożonego, bez ryzyka pominięcia jakiegokolwiek zlecenia.

protokoły serw

 PROTOKOŁY SERWISOWE

System umożliwia sporządzenie protokołu pracy. Daje opcje rejestracji ilości zużytych materiałów, czasu wykonania usługi, a nawet zamieszczenie dokumentacji fotograficznej. Całość protokołu może zostać zwieńczona podpisem na ekranie urządzenia mobilnego.

magazyn

MAGAZYN

System pozwala na stworzenie magazynu dla serwisanta. Dzięki czemu może on podczas wykonywanych prac rejestrować ilość zużytych materiałów. Pozwala to na monitorowanie stanów magazynowych oraz na wystawienie poprawnej faktury na koniec wykonanych prac.

checklisty

CHECKLISTY

Pozwalają na określenie przez osobę zarządzającą ilości i rodzaju zadań do wykonania podczas danego zlecenia. Jest to niezbędna funkcja do zachowania porządku w pracy i sprawdzania realizacji jej kolejnych etapów. 

komunikator

KOMUNIKATOR

Umożliwia szybki kontakt między pracownikiem a przełożonym.

online offline

PRACA ONLINE I OFFLINE

Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Praca offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych zadań.

Kontakt: Bartłomiej Romański, bromanski@merinosoft.com.pl,  +48 691 435 165    


OBSZARY, W KTÓRYCH JUŻ DZIAŁA XEMI SERWIS: 
MASZYNY ROLNICZE, KLIMATYZACJE, WENTYLACJE, SPRZĘT MEDYCZNY, FOTOWOLTAIKA, SYSTEMY PPOŻ., UCZELNIE, KOTŁY GAZOWE I POMPY CIEPŁA

 

Przykładowy proces XEMI SERWIS

Xemi serwis dla małych diagram

Korzystanie z systemu XEMI SERWIS pozwala na kompleksowe usprawnienie przebiegu zleceń aż do końca ich realizacji.

  1. Otrzymanie zlecenia od kontrahenta i przypisanie go do serwisanta.
  2. Serwisant od momentu otrzymania zlecenia aż do jego zakończenia obsługuje zlecenie z poziomu aplikacji. Może wykonać zdjęcia urządzenia „przed i po” wykonanej pracy, określić, jakie naprawy zostały wykonane oraz jakich części użył.
  3. Po zamknięciu wizyty serwisant generuje protokół, a odbierający prace serwisowe podpisuje go na urządzeniu mobilnym.

 

JUŻ OD
1 UŻYTKOWNIKA 
    WARIANT STWORZONY
Z MYŚLĄ O MAŁYCH FIRMACH SERWISWYCH 
     DANE PRZECHOWYWANE
NA SERWERACH MERINOSOFT W POLSCE
    MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWANIA SYSTEMU
WRAZ Z POJAWIENIEM SIĘ NOWYCH POTRZEB 

 

SZUKASZ SYSTEMU, KTÓRY DAJE możliwości modyfikacji poszczególnych funkcjonalności według specyficznych potrzeb Twojej firmy?
MAMY DLA cIEBIE ROZWIĄZANIE.

Więcej o XEMI Serwis powie Ci:
Bartłomiej Romański
bromanski@merinosoft.com.pl
+48 691 435 165

Dział Obsługi Klienta:
dok@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 739

Składa się z aplikacji mobilnej dedykowanej pracownikom terenowym oraz platformy www stworzonej z myślą o kadrze menedżerskiej.

Użytkownie tej strony www oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczególowe informacje w polityce prywatności