Co możesz zyskać dzięki XEMI CMMS?
- Zapewnienie ciągłości działania firmy dzięki szybszym reakcjom na awarie
- Efektywne zarządzanie pracownikami działu utrzymania ruchu
- Delegowanie zadań za pomocą kilku kliknięć;
- Dostęp do danych będących bazą do analizowania awaryjności maszyn i urządzeń
- Pełna wiedza na temat realizacji prac naprawczych i prewencyjnych
- Wzrost bezpieczeństwa pracy
- Dostęp do informacji z każdego miejsca i o każdej porze
Poznaj funkcje XEMI CMMS
Centrum dowodzenia działem technicznym
Postaw na prewencję a nie leczenie. Zarządzaj sprawnością maszyn, planuj przeglądy i trzymaj rękę na pulsie by zapobiegać awariom i przestojom produkcyjnym.
ZGŁOSZENIA
Czy wśród natłoku pracy zdarzyło się, że jakieś zgłoszenie nie zostało odnotowane? Z aplikacją XEMI CMMS nie ma takiej możliwości, ponieważ trafiają do niej informacje z różnych źródeł m.in. telefonów, e-maili, portali dedykowanych do zgłaszania usterek, infokiosków znajdujących się na halach produkcyjnych, czy sygnałów alarmowych maszyn.
BIEŻĄCA KONTROLA
Kierownik działu utrzymania ruchu na bieżąco kontroluje pracę swoich podwładnych. Ma możliwość sprawdzenia, kto jest odpowiedzialny za dane zadanie, monitorowania etapu prac, a także zweryfikowania, jakie materiały zostały wykorzystane.
PLANOWANIE PRACY SERWISANTÓW
Kierownik działu utrzymania ruchu przypisuje zlecenie konkretnemu pracownikowi lub tworzy brygadę serwisową, odpowiedzialną za jego wykonanie.
HISTORIA NAPRAW URZĄDZEŃ I PRZEGLĄDY
Dzięki dostępowi do historii napraw danego urządzenia system umożliwia analizę najczęstszych awarii, a co za tym idzie podejmowania skutecznych działań prewencyjnych.
Opcja planowania i powiadamiania o zbliżających się przeglądach pozwala zadbać o żywotność maszyn i urządzeń, co ma wpływ na zapewnienie ciągłości działania Twojej firmy.
OBIEKTY
Wszystkie podstawowe dane obiektu tj. adresy, osoby za niego odpowiedzialne, metryki podstawowych parametrów w jednym miejscu. Ponadto możliwość opatrzenia obiektu GPS-em ułatwia dotarcie do miejsca awarii.
RÓŻNORODNOŚĆ KONFIGURACJI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW
W panelu www kierownika dostępny jest wachlarz możliwości definiowania parametrów min.:
• stanów oraz priorytetów zleceń i protokołów,
• list kontrolnych,
• umów i przypisanych do nich maszyn i urządzeń,
• bazy wiedzy.
NARZĘDZIOWNIA
Moduł Narzędziownia pozwala na sprawdzenie, gdzie i w czyim posiadaniu w danej chwili jest konkretne narzędzie oraz informuje o najbliższym jego przeglądzie.
MAGAZYN
System daje możliwość stworzenia magazynu centralnego lub dla konkretnego serwisanta. Rozwiązanie to pozwala na monitorowanie stanów magazynowych, a dzięki integracji z ERP możliwe jest rejestrowanie zużytych materiałów na dokumencie magazynowym i fakturze.
RAPORTY/ANALIZY
XEMI CMMS daje możliwość badania stanu realizacji serwisów, przeglądów, ich terminowości i poprawności wykonania zgodnie z SLA. Dane, które są wprowadzane, umożliwiają kierownictwu przeanalizowanie wyników prac, na podstawie których mogą oszacować rentowność kontraktów serwisowych, lub podjąć odpowiednie działania względem maszyn i urządzeń.
DOSTĘP 24/7/365
Aplikacja w formie panelu www pozwala na ciągły dostęp do danych z dowolnego miejsca, a tym samym daje możliwość ciągłego monitorowania prac.
Wygodne narzędzie pracy dla Twojego działu technicznego
Prosta w użyciu aplikacja mobilna działająca na smartfonach i tabletach. Działa w każdych warunkach zarówno online jak i offline.
PROTOKOŁY SERWISOWE
Serwisant, który pracuje z aplikacją, dokumentuje całość swoich prac poprzez sporządzenie protokołu. Rejestruje ilość zużytych części, czas pracy, jak również robi dokumentację fotograficzną. Osoba odbierająca pracę może podpisać protokół na urządzeniu serwisanta.
CHECKLISTY
Przypisana do konkretnego urządzenia lub akcji serwisowej lista kontrolna pozwala na dokładną realizację zlecenia bez pominięcia żadnego z etapów.
BAZA WIEDZY
Miejsce do przechowywania elektronicznych wersji instrukcji i dokumentacji technicznej. Dzięki czemu przebywający w miejscu awarii pracownik ma do nich ciągły dostęp.
KALENDARZ
Źródło informacji o przypisanych zleceniach, które pozwala na elastyczne i efektywne planowanie własnej pracy.
PRACA ONLINE I OFFLINE NA URZĄDZENIU MOBILNYM
Brak dostępu do Internetu nie jest problemem. Dostęp offline daje gwarancję zachowania ciągłości zaplanowanych prac, a wykorzystanie urządzeń mobilnych pozwala na sprawne poruszanie się w miejscu awarii i rejestrowanie pracy w systemie.
Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?
Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.
modułów wspierających biznes
Ponad
firm korzysta z naszego systemu
Ponad
pracowników jest zarządzanych przez nasz system
Jak pracujemy?
Towarzyszymy firmom na każdym etapie wdrożenia. Partnerskie relacje z naszymi klientami budujemy poprzez wiedzę, doświadczenie i zaufanie. Dowodem na to jest ponad 500 zrealizowanych projektów. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami.
Poznajemy
W toku analizy przedwdrożeniowej poznajemy Twoją firmę. Identyfikujemy potrzeby, analizujemy metody pracy. Wspólnie znajdujemy najbardziej optymalne rozwiązanie. To niezwykle ważny element, który realizujemy w najmniejszym szczególe, dążąc do zredukowania ryzyka pojawienia się nieporozumień w kolejnych etapach naszej współpracy. Dzięki temu cały proces wdrożenia przebiega płynnie i bez komplikacji, a Ty oszczędzasz czas i nie angażujesz swoich zasobów w nieprzemyślane operacje.
Dopasowujemy
Korzystając z zebranych informacji, wypracowujemy rozwiązanie dopasowane do specyfiki działalności Twojej firmy. Nie wdrażamy za wszelką cenę wszystkich naszych modułów. XEMI wspiera Twój biznes w obszarach, w których tego wsparcia potrzebujesz. Systemy XEMI są elastyczne. W każdym momencie możemy je rozbudować o kolejne moduły i aplikacje.
Testujemy
Finalnie wdrażamy dopracowane i sprawdzone rozwiązania. Nie wszystko to co sprawdza się w innych firmach będzie odpowiednie dla Ciebie. Niektóre elementy mogą wymagać rozszerzenia, opracowania innej metodyki, więc wymagają też zweryfikowania pod kątem poprawności działania.
Wdrażamy
Gotowe rozwiązanie wdrażamy w Twojej firmie. Szkolimy i przygotowujemy do pracy z systemem Twoich pracowników oraz trzymamy rękę na pulsie podczas pierwszych dni funkcjonowania.
Wspieramy
Wiemy jak ważne jest zachowanie ciągłości biznesu. Większość użytkowników XEMI korzysta z usług naszego działu serwisu. Nasz zespół dba o bieżące aktualizacje oprogramowania i reaguje na zgłaszane błędy lub awarie związane z systemem i infrastrukturą. Możemy działać w trybie 24/7/365.
Zobacz case study wybranych wdrożeń
XEMI SERWIS
Wdrożenie XEMI SERWIS w firmie zajmującej się naprawą klimatyzacji i wentylacji
Zaufali nam
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer