XEMI B2B
Kontakt: Jerzy Sapieżko, jsapiezko@merinosoft.com.pl, +48 691 435 170, Piotr Łabęda, plabeda@merinosoft.com.pl, +48 691 435 156
W relacjach B2B po obu stronach mamy do czynienia z partnerami, którzy cenią sobie szybkość i niezawodność przepływu informacji.
Czym jest Platforma XEMI B2B?
Internetowa platforma sprzedaży XEMI B2B, to system informatyczny obsługujący powiązania biznesowe łączące przedsiębiorstwo z jego partnerami.
Platforma XEMI B2B to efektywny kanał komunikacji w relacji Business to Business i efektywne narzędzie do digitalizacji sprzedaży, ograniczające do minimum pracochłonną obsługę zamówień.
Platforma XEMI B2B to samodzielna obsługa procesu przez kupującego, od etapu poszukiwania produktu i sprawdzenia jego dostępności, przez wygenerowanie zamówienia, wgląd do rozrachunków, zgłoszenie reklamacji, czy pobranie udostępnionych dokumentów (np.: broszury, katalogi, cenniki i inne).
Platforma XEMI B2B to integralność i spójność danych.
Dla kogo jest Platforma XEMI B2B?
Platforma sprzedaży XEMI B2B jest dedykowana dla firm szukających rozwiązania, które w prosty sposób zautomatyzuje i przeniesie do kanałów cyfrowych obecne działania związane ze sprzedażą.
Platforma XEMI B2B - Dlaczego warto?
Obniża koszty;
Poprawia wydajność i jakość obsługi klienta;
Umożliwia całodobowy dostęp do oferty i informacji handlowych;
Automatyzuje proces składania zamówień i monitoruje status ich realizacji;
Umożliwia klientom dostęp do informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji zakupowych;
Przyspiesza uzgadnianie dokumentów i zarządzanie wyjątkami;
Skraca czas od złożenia zamówienia do wystawienia faktury;
Istotnie ogranicza pomyłki, eliminuje reklamacje i wpływa na poprawę komunikacji z klientami.
Szukasz sposobu na obniżenie kosztów obsługi klientów?
Sprawdź jakie funkcje posiada XEMI B2B i umów się na bezpłatną prezentację:
jsapiezko@merinosoft.com.pl, +48 691 435 170, plabeda@merinosoft.com.pl 48 691 435 156
Podstawowe funkcje Platformy XEMI B2B
Strona Główna
Pierwszy ekran widoczny po zalogowaniu do platformy. Pozwala na szybki podgląd aktualnych informacji o statusie zamówień, stanie rozrachunków czy dostępnych powiadomieniach – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.
Rozrachunki
Duże ułatwienie dla klienta, który w każdej chwili może przejrzeć aktualny stan rozrachunków wraz z należnościami do rozliczenia i po terminie. W tym miejscu można pobrać i wydrukować udostępnione skany dokumentów w formacie PDF.
Składanie zamówień online
Funkcjonalność platformy pozwala Klientowi na samodzielne przygotowanie nowego zamówienia. Umożliwia dostęp do aktualnej listy asortymentowej, cennika, stanów magazynowych czy informacji o produkcie (np. zdjęcia, karty produktów, opisy). Istotnym ułatwieniem jest możliwość wyświetlenia do odczytu aktualnej listy zamówień wraz z dostępem do zawartych w nich treści i danych.
Katalogi i opisy klientów
W XEMI B2B możesz dokonać grupowania i przypisania klientów do odpowiednich kanałów dystrybucji. Jest to duże ułatwienie w automatyzacji sprzedaży i procesie obsługi zamówień w przypadku kierowania dedykowanych ofert asortymentowych do wybranych grup klientów.
Katalogi i opisy produktów
W XEMI B2B możesz dokonać podziału asortymentu na grupy produktowe i przypisać je do poszczególnych kanałów dystrybucji lub dedykowanych grup producenckich. Możesz dodawać opisy produktów, zdjęcia i linki do stron z materiałami informacyjnymi. Klienci w łatwy sposób mogą dokonać wyboru odpowiednich produktów, minimalizując błędy w trakcie składania zamówień. To znacznie przyspiesza cały proces i zmniejsza koszt obsługi klientów.
Rejestr reklamacji
Komunikator do składania reklamacji przez klientów, bez konieczności przechodzenia skomplikowanych i angażujących czas procedur. Dużym ułatwieniem jest możliwość monitorowania aktualnego statusu reklamacji. Zyskaj wizerunek profesjonalnego i zaangażowanego w relacje partnera biznesowego.
Intuicyjny interfejs
System B2B umożliwia wyszukiwanie produktów po dowolnym ciągu znaków, wystarczy fragment tekstu, a system znajduje produkty, które w nazwie lub innych parametrach będą zawierały wskazane wyrażenie. Dzięki wyszukiwarce i nowoczesnemu oraz przyjaznemu interfejsowi, poruszanie się po aplikacji jest bardzo łatwe, a klienci szybko znajdują dokładnie to, czego szukali.
Techniczne aspekty działania Platformy XEMI B2B
Internetowa platforma sprzedaży XEMI B2B posiada mechanizm API, który pozwala zbudować integrację z dowolnym systemem ERP. Dzięki tej właściwości istnieje duża elastyczność w doborze danych, którymi system ERP może sterować, udostępniając je na platformie.
Przykładowy zakres udostępnionych danych może obejmować bieżącą ofertę asortymentową, aktualne stany magazynowe, ceny oraz dodatkowe informacje o produktach takie jak opisy, zdjęcia czy linki do zewnętrznych materiałów informacyjnych.
Co zyskujesz?
Spójność danych, brak konieczności żmudnego przepisywania informacji z jednego systemu do drugiego, oszczędność czasu i ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów.
Jako producent internetowej platformy sprzedaży XEMI B2B mamy możliwość rozwijania i dopasowania systemu do potrzeb Twojej Firmy w taki sposób, by spełnił stawiane oczekiwania.
Jak przygotować się do wdrożenia Platformy B2B?
1. | Przyjrzyj się aktualnej sytuacji, zidentyfikuj trudności, z którymi zmaga się Twoja firma i określ cel wdrożenia. Weź pod uwagę także potrzeby Twoich klientów, dowiedz się za czym podążają i co może być dla nich wartością. | 2. | Wyznacz członków zespołu projektowego (Zarząd i pracownicy kluczowych dla B2B działów). | 3. | Podziel się swoją wizją i planem, zakomunikuj potrzeby, deleguj zadania, słuchaj. | 4. | Zweryfikuj jakość i poprawność posiadanych danych źródłowych. Pamiętaj, że kompletne i dobrej jakości stanowią solidną bazę do uzyskania szybszych i bardziej spektakularnych efektów z wdrożenia systemu B2B. |
Czy zainteresowała Ciebie platforma XEMI B2B i chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje?
Zadzwoń i sprawdź co możemy wspólnie dla Ciebie zrobić.
Więcej o XEMI B2B powiedzą Ci:
Jerzy Sapieżko
jsapiezko@merinosoft.com.pl
+48 691 435 170
Piotr Łabęda
plabeda@merinosoft.com.pl
+48 691 435 156
Dział Obsługi Klienta:
dok@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 739