Co możesz zyskać dzięki platformie B2B XEMI?
- Istotne obniżenie kosztów
- Poprawę wydajności i jakości obsługi klienta
- Całodobowy dostęp do oferty i informacji handlowych
- Automatyzację procesu składania zamówień i możliwość monitorowania statusów ich realizacji
- Dostęp klientów do informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji zakupowych
- Przyspieszenie uzgadniania dokumentów i zarządzania wyjątkami
- Skrócenie czasu od złożenia zamówienia do wystawienia faktury
- Ograniczenie pomyłek, eliminację reklamacji i poprawę komunikacji z klientami
Zaufali nam
Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes
Zadzwoń lub podaj nam swój numer
Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie
Poznaj funkcje platformy B2B XEMI
Platforma B2B - cyfrowa transformacja procesów sprzedaży
Platforma XEMI B2B to samodzielna obsługa procesu zakupowego przez kupującego, od etapu poszukiwania produktu i sprawdzenia jego dostępności, przez złożenie zamówienia, wgląd do rozrachunków, zgłoszenie reklamacji i pobranie udostępnionych dokumentów (np.: broszury, katalogi, cenniki, instrukcje).
STRONA GŁÓWNA
Pierwszy ekran widoczny po zalogowaniu do platformy. Pozwala na szybki podgląd aktualnych informacji o statusie zamówień, stanie rozrachunków czy dostępnych powiadomieniach – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
XEMI B2B umożliwia wyszukiwanie produktów po dowolnym ciągu znaków, wystarczy fragment tekstu, a system znajduje produkty, które w nazwie lub innych parametrach będą zawierały wskazane wyrażenie. Dzięki wyszukiwarce i nowoczesnemu oraz przyjaznemu interfejsowi, poruszanie się po aplikacji jest bardzo łatwe, a klienci szybko znajdują dokładnie to, czego szukali.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Funkcjonalność platformy pozwala klientowi na samodzielne przygotowanie nowego zamówienia. Umożliwia dostęp do aktualnej listy asortymentowej, cennika, stanów magazynowych czy informacji o produkcie (np. zdjęcia, karty produktów, opisy). Istotnym ułatwieniem jest możliwość wyświetlenia do odczytu aktualnej listy zamówień wraz z dostępem do zawartych w nich treści i danych.
ROZRACHUNKI
Duże ułatwienie dla klienta, który w każdej chwili może przejrzeć aktualny stan rozrachunków wraz z należnościami do rozliczenia i po terminie. W tym miejscu można pobrać i wy-drukować udostępnione skany dokumentów w formacie PDF.
KATALOGI I OPISY PRODUKTÓW
W XEMI B2B możesz dokonać podziału asortymentu na grupy produktowe i przypisać je do poszczególnych kanałów dystrybucji lub dedykowanych grup producenckich. Możesz dodawać opisy produktów, zdjęcia i linki do stron z materiałami informacyjnymi. Klienci w łatwy sposób mogą dokonać wyboru odpowiednich produktów, minimalizując błędy w trakcie składania zamówień. To znacznie przyspiesza cały proces i zmniejsza koszt obsługi klientów.
KATALOGI I OPISY KLIENTÓW
W XEMI B2B możesz dokonać grupowania i przypisania klientów do odpowiednich kanałów dystrybucji. Jest to duże ułatwienie w automatyzacji sprzedaży i procesie obsługi zamówień w przypadku kierowania dedykowanych ofert asortymentowych do wybranych grup klientów.
REJESTR REKLAMACJI
Komunikator do składania reklamacji przez klientów, bez konieczności przechodzenia skomplikowanych i angażujących czas procedur. Dużym ułatwieniem jest możliwość monitorowania aktualnego statusu reklamacji. Zyskaj wizerunek profesjonalnego i zaangażowanego w relacje partnera biznesowego.
Platforma integrowalna z systemem sprzedażowym
Internetowa platforma sprzedażowa XEMI posiada mechanizm API, który pozwala na zbudowanie integracji po stronie systemu ERP. Dzięki tej właściwości istnieje duża elastyczność w doborze danych, którymi system ERP może sterować – wystawiając i udostępniając je na platformie B2B.
Przykładowy zakres udostępnionych danych może obejmować bieżącą ofertę asortymentową, aktualne stany magazynowe, ceny oraz dodatkowe informacje o produktach takie jak opisy, zdjęcia czy linki do zewnętrznych materiałów informacyjnych.
Jako producent internetowej platformy sprzedaży XEMI B2B mamy możliwość rozwijania i dopasowania systemu do potrzeb Twojej Firmy w taki sposób, by spełnił stawiane oczekiwania.
Korzyści:
- spójność danych
- brak konieczności żmudnego przepisywania informacji z jednego systemu do drugiego
- ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów
- oszczędność czasu i pieniędzy
- poprawa jakości obsługi klienta
- istotny wzrost wydajności
- komfort klientów
Opinie naszych klientów
Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?
Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.
zarejestrowanych asortymentów
średnia ilość zamówień generowanych przez aplikację
od złożenia zamówienia do powiadomienia w portalu
Jak przygotować się do wdrożenia Platformy B2B?
Analiza
Przyjrzyj się aktualnej sytuacji, zidentyfikuj trudności, z którymi zmaga się Twoja firma i określ cel wdrożenia. Weź pod uwagę także potrzeby Twoich klientów, dowiedz się za czym podążają i co może być dla nich wartością.
Zespół
Wyznacz członków zespołu projektowego (Zarząd i pracownicy kluczowych dla B2B działów).
Wizja
Podziel się swoją wizją i planem, zakomunikuj potrzeby.
Uporządkowanie danych
Zweryfikuj jakość i poprawność posiadanych danych źródłowych. Pamiętaj, że kompletne i dobrej jakości stanowią solidną bazę do uzyskania szybszych i bardziej spektakularnych efektów z wdrożenia systemu B2B.
Wybór partnera
Przeanalizuj rynek dostawców oprogramowania. Jeśli zależy Ci na rozwiązaniach skutecznych i dopasowanych do Twojej organizacji a nie na gotowych rozwiązaniach, do których musisz nagiąć swoją działalność, szukaj partnera, który potrafi zidentyfikować i wkomponować potrzeby w rozwiązanie. Weź pod uwagę długoletnią współpracę i budowanie pozytywnych relacji z dostawcą.
Zobacz case study wybranych wdrożeń
XEMI SERWIS
Wdrożenie XEMI SERWIS w firmie zajmującej się naprawą klimatyzacji i wentylacji
Często zadawane pytania
Jak długo trwa wdrożenie XEMI B2B?
Średni czas trwania wdrożenia systemu XEMI B2B wynosi 1 miesiąc. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • ilość asortymentów, skala działalności i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi.
Co jeśli XEMI B2B nie będzie posiadał funkcji, których potrzebuję?
W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu XEMI B2B. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.
Czy XEMI B2B integruje się z innymi systemami?
System XEMI B2B idealnie komponuje się z modułem systemu XEMI ERP - XEMI Sprzedaż. Integracja z funkcjonującym w Twojej firmie innym systemem sprzedażowym jest możliwa, jednak wymaga odrębnej analizy i jest wyceniana indywidualnie.
Czy do pracy z XEMI B2B potrzebuję specjalnych urządzeń?
Nie. Dzięki temu, że system XEMI B2B jest aplikacją webową/internetową, dostępną przez przeglądarkę www, wystarczy komputer z dostępem do Internetu.