Platforma sprzedażowa B2B

XEMI B2B to efektywny kanał komunikacji w relacji Business to Business i wydajne narzędzie wspierające sprzedaż, ograniczające do minimum pracochłonną obsługę zamówień.

XEMI B2B to platforma sprzedażowa, do której możesz zalogować się z dowolnego urządzenia, w każdym czasie i miejscu.

Połącz kanały sprzedaży i zapewnij spójność procesów obsługi klienta.

Porozmawiaj z doradcą

Co możesz zyskać dzięki platformie B2B XEMI?

  • Istotne obniżenie kosztów
  • Poprawę wydajności i jakości obsługi klienta
  • Całodobowy dostęp do oferty i informacji handlowych
  • Automatyzację procesu składania zamówień i możliwość monitorowania statusów ich realizacji
  • Dostęp klientów do informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji zakupowych
  • Przyspieszenie uzgadniania dokumentów i zarządzania wyjątkami
  • Skrócenie czasu od złożenia zamówienia do wystawienia faktury
  • Ograniczenie pomyłek, eliminację reklamacji i poprawę komunikacji z klientami

Zaufali nam

Form

Sprawdź jak możemy usprawnić Twój biznes

Zadzwoń lub podaj nam swój numer

Zostaw nam swój kontakt, oddzwonimy w dogodnym dla Ciebie momencie



    Zapoznaj się z Polityką, zaznacz checkbox.

    Poznaj funkcje platformy B2B XEMI

    Podstawowe funkcje Techniczne aspekty działania systemu B2B XEMI
    Podstawowe funkcje

    Platforma B2B - cyfrowa transformacja procesów sprzedaży

    Platforma XEMI B2B to samodzielna obsługa procesu zakupowego przez kupującego, od etapu poszukiwania produktu i sprawdzenia jego dostępności, przez złożenie zamówienia, wgląd do rozrachunków, zgłoszenie reklamacji i pobranie udostępnionych dokumentów (np.: broszury, katalogi, cenniki, instrukcje).

    STRONA GŁÓWNA

    Pierwszy ekran widoczny po zalogowaniu do platformy. Pozwala na szybki podgląd aktualnych informacji o statusie zamówień, stanie rozrachunków czy dostępnych powiadomieniach – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.

    INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

    XEMI B2B umożliwia wyszukiwanie produktów po dowolnym ciągu znaków, wystarczy fragment tekstu, a system znajduje produkty, które w nazwie lub innych parametrach będą zawierały wskazane wyrażenie. Dzięki wyszukiwarce i nowoczesnemu oraz przyjaznemu interfejsowi, poruszanie się po aplikacji jest bardzo łatwe, a klienci szybko znajdują dokładnie to, czego szukali.

    SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

    Funkcjonalność platformy pozwala klientowi na samodzielne przygotowanie nowego zamówienia. Umożliwia dostęp do aktualnej listy asortymentowej, cennika, stanów magazynowych czy informacji o produkcie (np. zdjęcia, karty produktów, opisy). Istotnym ułatwieniem jest możliwość wyświetlenia do odczytu aktualnej listy zamówień wraz z dostępem do zawartych w nich treści i danych.

    ROZRACHUNKI

    Duże ułatwienie dla klienta, który w każdej chwili może przejrzeć aktualny stan rozrachunków wraz z należnościami do rozliczenia i po terminie. W tym miejscu można pobrać i wy-drukować udostępnione skany dokumentów w formacie PDF.

    KATALOGI I OPISY PRODUKTÓW

    W XEMI B2B możesz dokonać podziału asortymentu na grupy produktowe i przypisać je do poszczególnych kanałów dystrybucji lub dedykowanych grup producenckich. Możesz dodawać opisy produktów, zdjęcia i linki do stron z materiałami informacyjnymi. Klienci w łatwy sposób mogą dokonać wyboru odpowiednich produktów, minimalizując błędy w trakcie składania zamówień. To znacznie przyspiesza cały proces i zmniejsza koszt obsługi klientów.

    KATALOGI I OPISY KLIENTÓW

    W XEMI B2B możesz dokonać grupowania i przypisania klientów do odpowiednich kanałów dystrybucji. Jest to duże ułatwienie w automatyzacji sprzedaży i procesie obsługi zamówień w przypadku kierowania dedykowanych ofert asortymentowych do wybranych grup klientów.

    REJESTR REKLAMACJI

    Komunikator do składania reklamacji przez klientów, bez konieczności przechodzenia skomplikowanych i angażujących czas procedur. Dużym ułatwieniem jest możliwość monitorowania aktualnego statusu reklamacji. Zyskaj wizerunek profesjonalnego i zaangażowanego w relacje partnera biznesowego.

    Techniczne aspekty działania systemu B2B XEMI

    Platforma integrowalna z systemem sprzedażowym

    Internetowa platforma sprzedażowa XEMI posiada mechanizm API, który pozwala na zbudowanie integracji po stronie systemu ERP. Dzięki tej właściwości istnieje duża elastyczność w doborze danych, którymi system ERP może sterować – wystawiając i udostępniając je na platformie B2B.

    Przykładowy zakres udostępnionych danych może obejmować bieżącą ofertę asortymentową, aktualne stany magazynowe, ceny oraz dodatkowe informacje o produktach takie jak opisy, zdjęcia czy linki do zewnętrznych materiałów informacyjnych.

     

    Jako producent internetowej platformy sprzedaży XEMI B2B mamy możliwość rozwijania i dopasowania systemu do potrzeb Twojej Firmy w taki sposób, by spełnił stawiane oczekiwania.

    Korzyści:

    • spójność danych
    • brak konieczności żmudnego przepisywania informacji z jednego systemu do drugiego
    • ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów
    • oszczędność czasu i pieniędzy
    • poprawa jakości obsługi klienta
    • istotny wzrost wydajności
    • komfort klientów

    Kobieta o krótkich, brązowych włosach uśmiecha się. Podpiera ręką brodę i wpatruje się w dal z rozmarzeniem. Ma szarą koszulę. Na ręku ma zegarek elektroniczny. Ma dobrą opinię o systemach XEMI. Elementy

    Opinie naszych klientów

    Avatar

    Katarzyna Płoszczuk

    ARSENAL PL Sp. z o.o. Sp. k.

    W naszej firmie wykorzystujemy system XEMI ERP w obszarach: Finanse i Sprzedaż. Jesteśmy objęci opieką serwisową i maintenance. Dzięki temu mamy zapewnioną ciągłość biznesową oraz pewność, że rozwiązania, z których korzystamy są aktualne i zgodne z obowiązującymi przepisami i realiami rynkowymi.

    Avatar

    Radosław Król

    KLEIB Sp. z o.o.

    Jesteśmy fabryką posiadająca kilkaset urządzeń u klientów w Polsce i Europie. Długo szukaliśmy wśród konkurencji oprogramowania, które spełni zakładane wymagania. Program XEMI do obsługi serwisu spełnia z powodzeniem nasze główne założenia. Customizacja aplikacji produktu, pozwala nam cieszyć się jego możliwościami. Za chwilę mija kolejny rok współpracy, którą uważam za wzorową. Szybkość reakcji, pomoc w problemach, duża ilość raportów mile zaskakuje. Zdecydowanie polecam.

    Avatar

    Maciej Moszkowicz

    Bracco Imaging Polska Sp. z o.o.

    Aplikacje służące do obsługi serwisowej istotnie ułatwiają zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej. Po dokładnej analizie dostępnych produktów, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą MERINOSOFT. Korzystamy z narzędzia XEMI SERWIS od marca 2021 roku, i od tego czasu mieliśmy możliwość aktywnego wpływania na jego rozwijanie i dostosowywanie do potrzeb naszej organizacji. Obecnie, dzięki bogatej gamie funkcji, jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać procesami związanymi z obsługą serwisową, co znacząco wpływa na zwiększenie dostępności naszych usług dla klientów oraz skrócenie czasu trwania tych procesów. W rezultacie budujemy również wizerunek godnego zaufania partnera dla naszych klientów.

    Avatar

    Katarzyna Płoszczuk

    ARSENAL PL Sp. z o.o. Sp.k.

    Wybór dostawcy systemu WMS nie był dla nas trudny. Od lat z sukcesem korzystamy z rozwiązań XEMI ERP. Dzięki XEMI WMS zwiększyliśmy wydajność magazynu, usprawniliśmy rotację zapasów i wprowadziliśmy elektroniczną awizację dostaw. Pracownicy magazynu działają na profesjonalnych urządzeniach i uporządkowanym katalogu asortymentów, a kierownictwo ma pełną kontrolę nad stanami magazynowymi.

    Avatar

    Patryk Pańpuch

    Kierownik Działu Logistyki i Serwisu / MEDIA-MED Sp. z o.o.

    Aplikacja serwisowa XEMI w naszym przypadku służy do zarządzania, raportowania zleceniami serwisu mobilnego w specyficznej branży, związanej z pracą z urządzeniami medycznymi na terenie szpitali. Z systemu korzystam od 2018r. Aplikacja działa płynnie, a dostęp do danych jest szybki. Natomiast co dla nas bardzo istotne, aplikacja zainstalowana na tabletach czy telefonach komórkowych serwisantów może działać off-line, co pozwala na pracę w sytuacji braku zasięgu, a w naszym przypadku jest to częsta przypadłość. Intuicyjny dostęp do raportów zleceń, protokołów danych. Aplikacja umożliwiała zarządzanie zleceniami napraw, przeglądów, walidacji itd.. System wprowadził kontrolę nad zleceniami w firmie, zwiększył wydajność serwisantów. Wsparcie techniczne MERINOSOFT: szybki sprawny kontakt, nie przypominam sobie, aby jakiekolwiek zapytanie zostało pozostawione bez odpowiedzi, tutaj mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach na temat skuteczności pracy obsługi Klienta.

    Avatar

    Alicja Dudek

    Kierownik Serwisu / Proserwis Karol Dudek

    Aplikacja XEMI SERWIS ułatwia pracę oraz koordynowanie zleceń. Bardzo ważne jest to, że podczas użytkowania, gdy pojawiały się w głowie nowe opcje, których potrzebuję, Panowie po szybkich konsultacjach z programistami wdrażali je, co sprawia, że aplikacja jest jeszcze lepiej dopracowana pod nas i nasze usługi. Na wszelkie zgłoszenia oraz prośbę pomocy firma Merinosoft reaguje ekspresowo. Zdecydowanie aplikacja warta uwagi i polecenia.

    Avatar

    Paweł Pawikowski

    Koordynator ds. Serwisu / ATLAS Poland Sp. z o.o.

    Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z działania systemu XEMI. Program pozwala wygenerować raporty do Excel co daje nam pole do analizy, pozwala sprawdzić czasochłonność prac itp. Co ważne po stronie Merinosoft miła i rzetelna obsługa.

    Jakie branże korzystają z naszych rozwiązań?

    Systemy i aplikacje XEMI są rozwiązaniami otwartymi i mogą z sukcesem funkcjonować w różnych firmach. Nawet jeśli działasz w niszowej branży możesz mieć pewność, że wspólnie opracujemy rozwiązanie najlepsze dla Twojej organizacji.

    Element Producenci i dystrybutorzy Element Serwis maszyn i urządzeń Element Uczelnie wyższe Element Handel hurtowy Element Biura rachunkowe Element Wydawnictwa Element Handel detaliczny Element Przedsiębiorstwa komunalne Element Spółdzielnie Społem
    Wheels

    zarejestrowanych asortymentów

    Wheels

    średnia ilość zamówień generowanych przez aplikację

    Wheels

    od złożenia zamówienia do powiadomienia w portalu

    Jak przygotować się do wdrożenia Platformy B2B?

    Analiza

    Przyjrzyj się aktualnej sytuacji, zidentyfikuj trudności, z którymi zmaga się Twoja firma i określ cel wdrożenia. Weź pod uwagę także potrzeby Twoich klientów, dowiedz się za czym podążają i co może być dla nich wartością.

    Zespół

    Wyznacz członków zespołu projektowego (Zarząd i pracownicy kluczowych dla B2B działów).

    Wizja

    Podziel się swoją wizją i planem, zakomunikuj potrzeby.

    Uporządkowanie danych

    Zweryfikuj jakość i poprawność posiadanych danych źródłowych. Pamiętaj, że kompletne i dobrej jakości stanowią solidną bazę do uzyskania szybszych i bardziej spektakularnych efektów z wdrożenia systemu B2B.

    Wybór partnera

    Przeanalizuj rynek dostawców oprogramowania. Jeśli zależy Ci na rozwiązaniach skutecznych i dopasowanych do Twojej organizacji a nie na gotowych rozwiązaniach, do których musisz nagiąć swoją działalność, szukaj partnera, który potrafi zidentyfikować i wkomponować potrzeby w rozwiązanie. Weź pod uwagę długoletnią współpracę i budowanie pozytywnych relacji z dostawcą.

    Porozmawiaj z naszym konsultantem

    Często zadawane pytania

    Jak długo trwa wdrożenie XEMI B2B? Rozwiń

    Średni czas trwania wdrożenia systemu XEMI B2B wynosi 1 miesiąc. Czas ten może się wydłużyć, a wpływ na to mają: • ilość modyfikacji wprowadzanych do systemu, • ilość asortymentów, skala działalności i ilość koniecznych do wprowadzenia danych, • konieczność integracji z systemami zewnętrznymi.

    Co jeśli XEMI B2B nie będzie posiadał funkcji, których potrzebuję? Rozwiń

    W każdej chwili możemy wprowadzić modyfikacje do systemu XEMI B2B. Po zapoznaniu się Twoimi potrzebami, analizujemy możliwość opracowania dodatkowej funkcjonalności lub możliwość zastosowania innego rozwiązania, które tę potrzebę spełni.

    Czy XEMI B2B integruje się z innymi systemami? Rozwiń

    System XEMI B2B idealnie komponuje się z modułem systemu XEMI ERP - XEMI Sprzedaż. Integracja z funkcjonującym w Twojej firmie innym systemem sprzedażowym jest możliwa, jednak wymaga odrębnej analizy i jest wyceniana indywidualnie.

    Czy do pracy z XEMI B2B potrzebuję specjalnych urządzeń? Rozwiń

    Nie. Dzięki temu, że system XEMI B2B jest aplikacją webową/internetową, dostępną przez przeglądarkę www, wystarczy komputer z dostępem do Internetu.

    Newsletter

    Newsy, informacje o tym jak nasze rozwiązania wspomagają biznes, nowe funkcjonalności, ciekawe artykuły oraz nowiny ze świata technologii i biznesu.

    Chcesz być na bieżąco?
    Zapisz się do naszego newslettera.