Usługi dodatkowe
SERWIS I OUTSOURCING
PREWENCJA
Od 1989 roku, czyli od początku działalności, świadczymy usługi wsparcia serwisowego infrastruktury informatycznej klientów. W naszej ofercie wykorzystujemy wypracowane, sprawne rozwiązania technologiczne i organizacyjne, które pozwalają na uzyskanie najwyższej jakości przy ekstremalnie niskich kosztach. Stawiamy na działalność prewencyjną i zapobieganie awariom, nie zapominając o przygotowaniu procedur na szybkie rozwiązywanie problemów w razie ich zaistnienia.
ELASTYCZNOŚĆ ROZWIĄZAŃ ORAZ ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI BIZNESOWEJ
Nasza usługa wsparcia jest elastycznie dopasowywana do wymagań klienta i zależna od sposobu prowadzenia przez niego biznesu. Może to być pełny outsourcing IT lub częściowy (wydzielone obszary IT, których utrzymanie jest bardziej opłacalne i zasadne, przekazane do obsługi przez MERINOSOFT) w zakresie wsparcia istniejącego działu IT.
Mamy wiele przykładów, gdzie z powodzeniem, wspólnie z działem IT klienta, w uzupełniających się obszarach, pracujemy nad utrzymaniem ciągłości biznesowej infrastruktury informatycznej.
WSPARCIE HELP DESK
W ramach usługi zajmujemy się wsparciem użytkowników (Help Desk), naprawami oraz doradztwem na temat koniecznych zmian i ewentualnych inwestycji w sprzęt.
Specjaliści MERINOSOFT dbają o właściwą i sprawną eksploatację m.in. domeny Active Directory, serwerów, macierzy, środowisk wirtualnych Vmware i Hyper-V, systemów backupu, stacji roboczych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń sieci LAN i WAN, WIFI, łączy internetowych, systemów bezpieczeństwa.
W celu podniesienia jakości i optymalizacji usługi, tam gdzie jest to możliwe wykorzystujemy wsparcie telefoniczne i dostęp zdalny z wykorzystaniem połączeń internetowych. Klientom udostępniamy portal komunikacyjny do obsługi zgłoszeń. Każdemu zgłoszonemu problemowi przydzielany jest identyfikator, po rozwiązaniu problemu zgłaszający jest informowany o sposobie rozwiązania problemu i ma możliwość oceny jakości obsługi.
Wszyscy specjaliści realizujący usługę posiadają wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawnego wykonywania zadań, poparte certyfikatami i referencjami.
OUTSOURCING XEMI
Klientom, którzy nie chcą inwestować w drogi sprzęt informatyczny i administrację architekturą serwerową, od wielu lat proponujemy nasze systemy w modelu SaaS (Software as a Service - rozwiązanie w „Chmurze”). Jest to outsourcing infrastruktury informatycznej wraz z licencjami. Obejmuje on m.in. dzierżawę systemu, dostęp do serwerów transakcyjnych, terminalowych, systemów baz danych, całodobowej usługi przetwarzania i administracji.
Pracujemy wtedy, kiedy pracują nasi klienci. W przypadku największych wymagań zespół serwisowy może pracować nawet w trybie 24/7/365.
INFRASTRUKTURA
Naszym priorytetem jest dobranie i dostarczenie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb Klienta - dostarczamy rozwiązania, które spełniają wszystkie postawione nam wymagania.
Przy wyborze sprzętu kierujemy się wieloletnim doświadczeniem zebranym podczas świadczenia usług serwisowych. Taka forma współpracy niesie za sobą ogromne korzyści z punktu widzenia naszych Klientów.
Spośród szerokiej oferty produktów dostępnych na rynku wybieramy te, które są:
- profesjonalne,
- niezawodne,
- oryginalne,
- mają dobre warunki gwarancji,
- sprawdzone przez nas i naszych Klientów.
KOMPLEKSOWOŚĆ USŁUG:
- rozpoznanie problemu,
- przygotowanie niezbędnych narzędzi,
- realizacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem.
Mimo tego, iż taka filozofia postępowania wymaga dużego zaangażowania oraz zgromadzenia interdyscyplinarnego zespołu, owocuje to dobrymi rozwiązaniami informatycznymi uwzględniającymi wiele aspektów z innych dziedzin życia gospodarczego.
Kontakt:
Witold Gorłowski
wgorlowski@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 760
Dział Obsługi Klienta
dok@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 739
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU, Z PEWNOŚCIĄ DOPASUJEMY POZIOM USŁUG DO TWOJEGO BIZNESU.
