Usługi dodatkowe

SERWIS-I-OUTSOURCING

SERWIS I OUTSOURCING


PREWENCJA

Od 1989 roku, czyli od początku działalności, świadczymy usługi wsparcia serwisowego infrastruktury informatycznej klientów. W naszej ofercie wykorzystujemy wypracowane, sprawne rozwiązania technologiczne i organizacyjne, które pozwalają na uzyskanie najwyższej jakości przy ekstremalnie niskich kosztach. Stawiamy na działalność prewencyjną i zapobieganie awariom, nie zapominając o przygotowaniu procedur na szybkie rozwiązywanie problemów w razie ich zaistnienia.

ELASTYCZNOŚĆ ROZWIĄZAŃ ORAZ ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI BIZNESOWEJ

Nasza usługa wsparcia jest elastycznie dopasowywana do wymagań klienta i zależna od sposobu prowadzenia przez niego biznesu. Może to być pełny outsourcing IT lub częściowy (wydzielone obszary IT, których  utrzymanie jest bardziej opłacalne i zasadne, przekazane do obsługi przez MERINOSOFT) w zakresie wsparcia istniejącego działu IT.

Mamy wiele przykładów, gdzie z powodzeniem, wspólnie z działem IT klienta, w uzupełniających się obszarach, pracujemy nad utrzymaniem ciągłości biznesowej infrastruktury informatycznej.

WSPARCIE HELP DESK

W ramach usługi zajmujemy się wsparciem użytkowników (Help Desk), naprawami oraz doradztwem na temat koniecznych zmian i ewentualnych inwestycji w sprzęt.

Specjaliści MERINOSOFT dbają o właściwą i sprawną eksploatację m.in. domeny Active Directory, serwerów, macierzy, środowisk wirtualnych Vmware i Hyper-V, systemów backupu, stacji roboczych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń sieci LAN i WAN, WIFI, łączy internetowych, systemów bezpieczeństwa.

W celu podniesienia jakości i optymalizacji usługi, tam gdzie jest to możliwe wykorzystujemy wsparcie telefoniczne i dostęp zdalny z wykorzystaniem połączeń internetowych. Klientom udostępniamy portal komunikacyjny do obsługi zgłoszeń. Każdemu zgłoszonemu problemowi przydzielany jest identyfikator, po rozwiązaniu problemu zgłaszający jest informowany o sposobie rozwiązania problemu i ma możliwość oceny jakości obsługi.

Wszyscy specjaliści realizujący usługę posiadają wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawnego wykonywania zadań, poparte certyfikatami i referencjami.

OUTSOURCING XEMI

Klientom, którzy nie chcą inwestować w drogi sprzęt informatyczny i administrację architekturą serwerową, od wielu lat proponujemy nasze systemy w modelu SaaS (Software as a Service - rozwiązanie w „Chmurze”). Jest to outsourcing infrastruktury informatycznej wraz z licencjami. Obejmuje on m.in. dzierżawę systemu, dostęp do serwerów transakcyjnych, terminalowych, systemów baz danych, całodobowej usługi przetwarzania i administracji.

Pracujemy wtedy, kiedy pracują nasi klienci. W przypadku największych wymagań zespół serwisowy może pracować nawet w trybie 24/7/365.

 

INFRASTRUKTURA


infra www

Naszym priorytetem jest dobranie i dostarczenie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb Klienta - dostarczamy rozwiązania, które spełniają wszystkie postawione nam wymagania.

Przy wyborze sprzętu kierujemy się wieloletnim doświadczeniem zebranym podczas świadczenia usług serwisowych. Taka forma współpracy niesie za sobą ogromne korzyści z punktu widzenia naszych Klientów.

Spośród szerokiej oferty produktów dostępnych na rynku wybieramy te, które są:

  • profesjonalne,
  • niezawodne,
  • oryginalne,
  • mają dobre warunki gwarancji,
  • sprawdzone przez nas  i naszych Klientów.

KOMPLEKSOWOŚĆ USŁUG:

  • rozpoznanie problemu,
  • przygotowanie niezbędnych narzędzi,
  • realizacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem.

Mimo tego, iż taka filozofia postępowania wymaga dużego zaangażowania oraz zgromadzenia interdyscyplinarnego zespołu, owocuje to dobrymi rozwiązaniami informatycznymi uwzględniającymi wiele aspektów z innych dziedzin życia gospodarczego.

KOMPETENCJE FIRMOWE

  • Microsoft® Silver Certified Partner,
  • The Microsoft® Authorized Education Reseller (AER),
  • HP Business Partner,
  • IBM Member Partner,
  • CISCO Small and Midsized Business Specialization,
  • CISCO Select Certified Partner,
  • Registered Partner APC,
  • VMware Partner Network - Solution Provider Professional,
  • VEEAM SILVER PRO Partner,
  • C&C Solution Partner. Instalacja, projektowanie i możliwość objęcia gwarancją 25-letnia na okablowanie Multimedia Connect,
  • Program Partnera Biznesowego Molex Premise Networks.

KOMPETENCJE INDYWIDUALNE

  • Microsoft Certified Trainer,
  • Microsoft Certified IT Professional: Server Administrator,
  • Microsoft Certified IT Professional: Enterprise Support Technician,
  • Microsoft Certified IT Professional: Database Administrator,
  • Microsoft Certified IT Professional: Enterprise Messaging Administrator,
  • Microsoft : Optimize and Secure Core Infrastructure.
  • Integrity in Business Partner Relationship

Kontakt:
Witold Gorłowski
wgorlowski@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 760

Dział Obsługi Klienta
dok@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 739

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU, Z PEWNOŚCIĄ DOPASUJEMY POZIOM USŁUG DO TWOJEGO BIZNESU.

 

Partnerzy technologiczni 2022
 
Użytkownie tej strony www oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczególowe informacje w polityce prywatności