03.11.2023 / Serwis maszyn i urządzeń

Wdrożenie XEMI SERWIS w firmie zajmującej się naprawą klimatyzacji i wentylacji

Kilka słów o firmie

Firma specjalizująca się w zakresie techniki chłodniczej, techniki klimatyzacyjnej, wentylacji oraz pomp ciepła. Swoje usługi świadczy zarówno firmom jak i klientom indywidualnym. Od początku swojej działalności jej priorytetem jest zaspokajanie potrzeb klientów na wszystkich etapach współpracy, począwszy od kompetentnego doradztwa, doboru indywidualnych rozwiązań, montażu, a na usługach serwisowych kończąc.

 

Potrzeby

  • uporządkowanie zleceń przy rosnącej liczbie serwisowanych urządzeń;
  • profesjonalna obsługa przeglądów;
  • usprawnienie realizacji wszelkich czynności serwisowych tj. zarządzanie zgłoszeniami, dokumentowanie napraw, generowanie protokołów i bieżąca kontrola pracy.

Aplikacja mobilna XEMI SERWIS

Serwisanci pracujący na smartfonach lub tabletach z zainstalowaną aplikacją XEMI SERWIS, odnotowują w niej wszystkie czynności zrealizowane podczas wizyty. Mają dostęp do informacji o kliencie, zrealizowanych oraz zaplanowanych wizytach. W każdej chwili mogą sięgnąć do wbudowanej bazy wiedzy, w której znajdują się różnego rodzaju dokumenty i instrukcje. Mogą sprawdzić dostępność części potrzebnych do zrealizowania danej naprawy.

Co istotne, aplikacja działa w trybie offline, zapewniając tym samym ciągłość pracy w pomieszczeniach, w których nie ma zasięgu.

XEMI SERWIS Manager

Menedżerowie i dyspozytorzy pracują z wykorzystaniem platformy internetowej służącej do zarządzania procesami serwisowymi. Z jej poziomu przydzielają zadania serwisantom oraz kontrolują i analizują wykonywane przez nich prace serwisowe.

Dedykowane formularze zgłoszeniowe

Stworzyliśmy dedykowany formularz zgłoszeniowy, w którym klienci firmy serwisowej poprzez stronę internetową rejestrują swoje zgłoszenie, uzupełniając odpowiedni szablon, w którym wyjaśniają, jakiego rodzaju usługi serwisowej potrzebują. Formularz uniemożliwia pominięcie podania wymaganych danych, co niweluje ewentualne braki informacyjne w zgłoszeniu i pozwala serwisantowi na kompletne przygotowanie się do danej wizyty. Narzędzie to oprócz sprawnej komunikacji wpływa znacząco na wizerunek firmy, jako rzetelnego partnera, dbającego o świadczenie usług na najwyższym poziomie

Korzyści dla firmy

Kompleksowy proces wdrożenia Line

obejmujący analizę przedwdrożeniową, konfigurację, wdrożenie oraz szkolenie pracowników z obsługi systemu

Wzrost wydajności Line

usprawnienie zarządzania pracą serwisu, większa liczba zleceń realizowanych w ciągu dnia

Brak konieczności inwestowania w kosztowną infrastrukturę Line

XEMI SERWIS w chmurze, dostępny za pomocą strony www i prostej aplikacji mobilnej

Eliminacja błędów i pomyłek Line

przewaga systemu nad dokumentacją papierową, możliwość wyboru parametrów ze zdefiniowanych list, obligowanie pracowników serwisu do rejestrowania potrzebnych informacji

Przekonaj się, jak możemy pomóc usprawnić pracę w Twojej firmie

Skontaktuj się z nami